Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 032 2391111 , fax. +48 032 2385421
- Data zamieszczenia: 2010-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych
ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. +48 032 2391111, fax. +48 032 2385421
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostarczenie koszy na przystanki komunikacji miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie, rozładunek i posadowienie 379 sztuk koszy ulicznych na odpady (367 szt. koszy betonowych i 12 szt. koszy metalowych) zgodnie z lokalizacją określoną w załączniku nr 6 do SIWZ w terminie od dnia 06.12.2010 do 09.12.2010r. 2.Kosze powinny być posadowione na przystankach komunikacji miejskiej wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ w odległości 1m od słupka z rozkładem jazdy lub wiaty. Kosze metalowe powinny być zamontowane na słupku, który należy zakotwiczyć w podłożu, również w promieniu 1m od słupka lub wiaty. 3.Kosz betonowy powinien być wykonany w technologii betonu zbrojonego płukanego z odsłoniętą warstwą kruszyw mineralnych (żwir lub grys marmurowy), kolor beżowy, faktura żwiru lub grysu drobna, wkład z blachy z popielniczką, pojemność kosza 45l, waga 200-220 kg, wysokość kosza 65-70 cm, bryła w kształcie spłaszczonego walca, bez ostrych krawędzi. 4.Kosz metalowy powinien być wykonany z blachy ocynkowanej wyposażony w popielniczkę, zamocowany na słupku metalowym. Pojemność kosza 45l, kolor pomarańczowy, wysokość słupka 140-150 cm, wysokość kosza 65-70 cm. 5.Każdy kosz powinien być opatrzony napisem UM Gliwice. 6.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kosze na okres 24 miesięcy i przedstawi ją zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 7.Jeśli podczas odbioru koszy Zamawiający stwierdzi niezgodność ilościową lub rodzajową dostarczonych koszy w stosunku do SIWZ, osoba nadzorująca odnotuje braki w protokole i powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach pisemnie. 8.W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub rodzajowych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia koszy odpowiadających SIWZ, w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o stwierdzeniu wad. 9.Wykonawca załączy do oferty przygotowaną przez siebie szczegółową charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia w formie załącznika do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-06-22 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-06-09 - Zakup nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa nowych kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-05-19 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 Stelaże na odpady medyczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa nowych pojemników plastikowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa 750 szt. pojemników na odpady (kosze uliczne)
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa używanych kontenerów o pojemności 1100L na odpady komunalne
Dodano: 2016-03-16