Przetargi.pl
zakup i dostarczenie aparatu rtg z ramieniem C z opcją obrazowania 3D w ilości 1 szt

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczenie aparatu rtg z ramieniem C z opcją obrazowania 3D w ilości 1 szt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie aparatu rtg z ramieniem C z opcją obrazowania 3D w ilości 1 szt. zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1.transport sprzętu do miejsca przeznaczenia 2.montaż , instalację i uruchomienie, 3.szkolenie personelu w ilości 4 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia 4.uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie aparatu rtg 5.przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 6.okres gwarancji - 24 miesiące, 7.serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a)przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e)łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające wykonanie zdjęcia rentgenowskiego z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia ( Pracownia Brachyterapii pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00 ) f)czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). Wymagany czas naprawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy 7 dni roboczych. g)wykonywanie corocznych testów specjalistycznych przez okres sprawowania serwisu gwarancyjnego, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 8.dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji od 2013 r. 9.zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji 10.serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawa i wymiana części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające wykonanie zdjęcia rentgenowskiego z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia ( Pracownia Brachyterapii pracuje od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00 ) e)czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). Wymagany czas naprawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy 7 dni roboczych, f)wykonywanie corocznych testów specjalistycznych przez okres sprawowania serwisu pogwarancyjnego, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny. Termin realizacji zamówienia Do 26 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie aparatu rtg, przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, szkolenie personelu dla 4 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia ,całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu wraz z wystawieniem faktury VAT - do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy; okres gwarancji 24 miesiące liczony od daty podpisania Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu Miejsce dostarczenia Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Pracownia Brachyterapii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 4000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach