Przetargi.pl
zakup i dostarczanie urządzeń laboratoryjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
    REGON: 276201240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczanie urządzeń laboratoryjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzeń laboratoryjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii w podziale na: Pakiet nr 1 – mikroskop optyczny; Pakiet nr 2 – mikroskop optyczny z kamerą i możliwością dokumentacji obrazu, Pakiet nr 3 – wirówka laboratoryjna, Pakiet nr 4 – wirówka laboratoryjna. ujęte w Załączniku nr 1 i 1A do SIWZ. Zamówienie obejmuje również: 1. transport i wniesienia sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż, instalację i uruchomienie, zakończony podpisaniem ”Protokołu instalacji i uruchomienia” 3. 24 miesięczną gwarancję, 4. instruktaż personelu (min. 6 osób) w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu”, zakończony podpisaniem „Protokołu instruktażu” 5. serwis gwarancyjny 24 miesiące oraz serwis pogwarancyjny 23 miesiące w ramach których Wykonawca zgodnie z ofertą zapewnia sprawność sprzętu, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, c) naprawę i wymianę części na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, oprogramowania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych, e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych poprzez przyjazd serwisu do 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy: dni roboczych), f) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych. NIESPRAWNOŚĆ - to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia. 6. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2019. Dopuszcza się waloryzację ceny na podstawie Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany rok, w okresach 12 miesięcznych licząc od pierwszego dnia wykonywania serwisu pogwarancyjnego (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy wykonywania serwisu pogwarancyjnego) Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. Dodatkowe wymagania związane z realizacja zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 48 miesięcy od daty zawarcia umowy w tym: 1. do 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy realizacja zamówienia w zakresie transportu i wniesienia sprzętu do miejsca przeznaczenia, montażu, instalacji i uruchomienia, zakończony podpisaniem ”Protokołu instalacji i uruchomienia” oraz instruktażu personelu (min. 6 osób) w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu zakończony podpisaniem „Protokołu instruktażu”, 2. przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia urządzenia realizacja zamówienia w zakresie serwisu gwarancyjnego, 3. przez okres 23 miesięcy po upływie serwisu gwarancyjnego realizacja zamówienia w zakresie serwisu pogwarancyjnego. Miejsce dostawy Katowickie Centrum Onkologii - Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 19:00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38510000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Oferta musi zawierać: 1. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1A do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ. 9. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o poufności stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. 10. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu instalacji i uruchomienia stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 11. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu instruktażu stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ 12. Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju. 13. Informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego wraz z numerem telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 175, z późn. zm.). 14. Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 175, z późn. zm). II. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dostarczy: a) opis sprzętu: foldery, fotografie, katalogi – dokumentujące i potwierdzające wymagane parametry z zaznaczeniem każdego parametru w katalogu/opisie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach