Przetargi.pl
zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
    REGON: 276201240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek, sprzętu laboratoryjnego wraz z dzierżawą czytnika automatycznego do OB. Asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 33141300-3 – urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33192500-7 – probówki dot. Części A 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Apteki. 4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy użyciu faksu/emaila, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego faksem/ emailem. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru, którego termin ważności nie będzie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy (dotyczy wszystkich pozycji zamówienia za wyjątkiem poz. 6, 7, 29) w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie i nie krótszy niż 5 miesięcy w przypadku probówek do badań koagulologicznych (poz. 6, 7, 29). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dot. części A): a) system zamknięty pobierania krwi powinien być wykonany z tworzywa sztucznego, gwarantować całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią, b) możliwość pobierania krwi w przypadku naczyń kruchych (pacjenci leczeni onkologicznie) i u noworodków, małych dzieci, c) probówki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego i niełamliwego, d) probówki określone w pozycjach 1,2,18,29,30 muszą być przystosowane do pracy z analizatorami: Cobas Integra 400 Plus, Cobas 6000, e) probówka określona w pozycji 3,4 musi być przystosowana do pracy z analizatorem hematologicznym SYSMEX XT4000i, f) probówka określona w pozycji 5 musi być przystosowana do pracy z analizatorem serologicznym Classic Plus, IH500, g) probówka określona w pozycji 6,7 musi być przystosowana do pracy z analizatorem koagulologicznym STA Compact, h) system powinien umożliwiać pobieranie krwi w kierunku badań: - biochemicznych, - hematologicznych, - koagulologicznych, - serologicznych, - OB, i) igły wyłącznie systemowe kompatybilne z probówkami, j) łączniki do końcówek typu Luer kompatybilne z systemem, k) Wykonawca gwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie (należy przeszkolić ok. 200 osób, w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, na zlecenie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych). Wymagania do czytnika automatycznego do OB (dot. części B): Wykonawca gwarantuje dostarczenie czytnika do OB na okres 12 miesięcy w ramach dzierżawy spełniającego poniższe wymagania: a) automatyczny system odczytu i zapis wyników, b) maksymalna ilość próbówek umieszczanych jednorazowo na pokładzie urządzenia- 40 pozycji, c) pomiar odczytu OB w probówkach zaoferowanych w części A poz. 8, d) dokładność pomiaru- 1mm, e) prezentowanie wyników na wyświetlaczu z możliwością podłączenia drukarki do ich wydruku, f) możliwość podłączenia urządzenia do zewnętrznego systemu informatycznego z możliwością transmisji danych, g) system podtrzymania danych w przypadku awarii zasilania, h) możliwość podłączenia i współpracy z czytnikiem kodów kreskowych, i) możliwość stałego monitorowania stanu wykonania oznaczeń na ekranie monitora, j) system monitorowania błędów i niesprawności urządzenia, k) zagwarantowane bezpłatne szkolenie w laboratorium Zamawiającego, l) instrukcja obsługi w języku polskim, m) w okresie użytkowania zapewnienie bezpłatnego autoryzowanego serwisu oraz napraw wraz z wymianą części, czas realizacji serwisu do 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00, w przypadku przedłużającego się czasu naprawy zapewnienie aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż zaoferowany czytnik, n) czytnik posiadający znak CE, o) dwie kontrole o dwóch różnych nominałach do codziennej kontroli pracy aparatu. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ Wykonawca złożył również w formie elektronicznej na dowolnym nośniku elektronicznym, np. na CD. 3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Próbki, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ – Wykaz próbek, sposób i miejsce ich złożenia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. 8. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 8 do SIWZ – Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia. 9. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 9 do SIWZ – Minimalne wymagania graniczne do spełnienia przez oferowany czytnik do OB. 10. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu instalacji i uruchomienia czytnika do OB stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ. 11. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu szkolenia stanowiący Załącznik Nr 11 do SIWZ. 12. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 12 do SIWZ. 13. Aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu, stosowania w kraju. 14. Pisemną informację Wykonawcy z proponowanym zakresem szkolenia dla pracowników Zamawiającego- dot. części A.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach