Przetargi.pl
zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części (zwane w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii, w podziale na: Pakiet nr 1 – odczynniki laboratoryjne do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus oraz autoryzowany serwis analizatora, wirówki i pipetora – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 2 – Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 3 – Odczynniki do analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 4 – Materiały eksploatacyjne do stacji uzdatniania wody HLP 30s oraz autoryzowany serwis – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, Pakiet nr 5 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248, Pakiet nr 6 – Odczynniki do analizatora Sysmex K4500, Pakiet nr 7 – Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500, Pakiet nr 8 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140, Pakiet nr 9 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes, Pakiet nr 10 – Odczynniki do analizatora Epoll 20, Pakiet nr 11 – Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne, Pakiet nr 12 – Szczepy wzorcowe, Pakiet nr 13 – Podłoża mikrobiologiczne, Pakiet nr 14 – Testy biochemiczne; Pakiet nr 15 – Testy manualne, Pakiet nr 16 – Testy kasetkowe, Pakiet nr 17 – Odczynniki do badań serologii grup krwi, Pakiet nr 18 – Testy kasetkowe i lateksowe, Pakiet nr 19 – Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chem. moczu, Pakiet nr 20 – Barwniki, odczynniki laboratoryjne, Pakiet nr 21 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 52 poz., Pakiet nr 22 – Końcówki do pipet automatycznych BIOHIT, Pakiet nr 23 – Test ureazowy, Pakiet nr 24 – Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003, Pakiet nr 25 – Panele do ozn. MIC, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 8 do SIWZ – Oferta Cenowa. Dodatkowe informacje Dot. Pakietu nr 1 1. Zamawiane odczynniki są predefiniowane do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus i nie mogą podlegać modyfikacjom, winny być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat – dot. pozycji 1-11 Załącznika nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga wszystkich odczynników predefiniowanych do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus gwarantujących walidację całego procesu badania. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia zamawianych odczynników w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta gwarantujących zachowanie ich parametrów jakościowych od czasu produkcji do dostawy do Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią dokumentację potwierdzającą prawidłowość warunków transportu. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju. 5. Zamawiający wymaga odczynników predefiniowanych do analizatora serologicznego ID-GelStation Classic Plus na które Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność i kompatybilność. 6. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis analizatora, wirówki i pipetora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części w ramach złożonej oferty cenowej. Dot. Pakietu nr 2-4 1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju. 2. Zamawiający wymaga odczynników predefiniowanych do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i oraz analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 na które Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność i kompatybilność. 3. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis analizatora oraz stacji uzdatniania wody – przeglądy, naprawy wraz z wymianą części w ramach złożonej oferty cenowej. dot. Pakietu nr 5-25 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. Wymagany termin ważności towaru: 1. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie – dot. Pakietu nr 1. 2. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. – dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3-13, 16-25 3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności 2 miesiące – dot. Pakietu nr 2 poz. 8, 9, 10. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę testów z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy – dot. Pakietu nr 14, 15. 5. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc – dot. Pakietu nr 1. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, dostawy zgodne z harmonogramem dostaw stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ przedstawionym przez Wykonawcę, i uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, na podstawie zamówień składanych przy pomocy faksu – dot. Pakietu nr 1. 1.1. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie podanym w harmonogramie dostaw – dot. Pakietu nr 1. 2. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego – dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3, 5, 6, 8-10, 11, 13-16, 18-25 B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty – dot. Pakietu nr 2 poz. 8, 9, 10, Pakietu nr 7, Pakietu nr 17, C. dostawy cztery razy w roku w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego – dot. Pakietu nr 4, D. dostawa raz w roku w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego – dot. Pakietu nr 12, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 3. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu – dot. Pakietu nr 2 poz. 1-7, Pakietu nr 3-6, 8-16, 18-25. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 5.1. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym (koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do laboratorium Zamawiającego oraz koszty autoryzowanego serwisu: - analizatora serologicznego, wirówki i pipetora – dot. Pakietu nr 1, - analizatora hematologicznego (5diff) – dot. Pakietu nr 2, - analizatora hematologicznego (3diff) – dot. Pakietu nr 3, - stacji uzdatniania wody HLP 30s – dot. Pakietu nr 4, wraz z przeglądami, naprawami i wymianą części). 5.2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do laboratorium Zamawiającego – dot. Pakietu nr 5-25. 6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 8. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku, b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 2 1. Przetarg na dostawę odczynników i krwi kontrolnej do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i będącego własnością Zamawiającego. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Trwałość materiałów kontrolnych min. 2 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium - dot. poz. 8, 9, 10. 4. Trwałość materiałów kontrolnych po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 3 1. Przetarg na dostawę odczynników do analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18 będącego własnością Zamawiającego. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 5 1. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17, 18, 19. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 6 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 7 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 8 1. Zamawiający nie wymaga aby asortyment pochodził od jednego producenta. Dot. Pakietu nr 9 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Dot. Pakietu nr 10 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 11 1. Średnica pojedynczego krążka antybiotykowego ma wynosić 6 mm. 2. Pojedynczy krążek ma posiadać dwustronne trwałe i stałe (nie zmieniające się w trakcie umowy) wydrukowane fabrycznie oznaczenie antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stężenie antybiotyku (ug). 3. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50 szt.) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci, z możliwością obustronnego wyciągania krążków. 4. Etykieta na krążkach winna zawierać nazwę producenta, nazwę antybiotyku, jego symbol, nr serii, datę ważności, temperaturę przechowywania, oznakowanie wyrobu do diagnostyki in vitro. 5. Termin ważności krążków minimum 12 miesięcy. 6. Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. 7. Certyfikaty kontroli jakości powinny być dostarczane z każdą dostawą. 8. Certyfikaty jakości krążków antybiogramowych (3 przykładowe) - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 9. Pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego do Spraw Lekowrażliwości w Warszawie dotycząca przedmiotu zamówienia – dołączyć do oferty w wersji papierowej. 10. Certyfikaty jakości producenta - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 11. Krążki amoksycylina - kw. klawulanowy do oznaczania mechanizmów oporności typu BLNAR dot. Poz 2 Dot. Pakietu nr 12 1. Szczepy wzorcowe z kolekcji ATCC. 2. Szczepy wzorcowe z pasażu nie dalszego niż 4. 3. Dostawa 1 raz w roku wykonawca pokrywa koszty transportu. 4. Metodyka do szczepów wzorcowych dostarczona w języku polskim – dołączyć do oferty w wersji papierowej. Dot. Pakietu nr 13 1. Każda płytka powinna być oznaczona czytelnym nadrukiem (część, na której znajduje się podłoże), zawierającym informacje: nazwa producenta, nazwa pożywki, nr serii, termin ważności i godzinę rozlania. 2. Płytki muszą być opakowane szczelnie folią oznakowaną nazwą podłoża i datą ważności, umieszczone w tekturowych pudełkach opisanych fabrycznym nadrukiem. 3. Średnica podłoża na płytkach 90 mm - dot. poz. 1-8, 10-12, 14, 16-19, 21, 23, 24, 26. 4. Podłoża płynne powinny być dostarczone w postaci probówek o pojemności nie większej niż 3 ml. 5. Podłoże Enterococcus Agar powinno hamować wzrost bakterii innych niż enterokoki. 6. Certyfikaty kontroli jakości, w których powinny być zamieszczone informacje dotyczące aktywności bakteriologicznej sprawdzanej na szczepach kontrolnych z kolekcji ATCC, oceny właściwości fizyko-chemicznych, pH, jałowości, barwy, żyzności i selektywności, opis morfologii kolonii wyrosłych na pożywkach, podpis osoby kontrolującej i ewentualnie skład pożywki do każdej partii płytek (dostarczyć wraz z dostawą podłóż). 7. Wykaz terminów ważności pożywek - dołączyć do oferty w wersji papierowej. 8. Certyfikaty kontroli jakości podłoża do wstępnej identyfikacji drożdży, Gram-ujemnych pałeczek, paciorkowców grupy B, agaru czekoladowego i dowolnego ze szczepów wzorcowych (ogółem 5) - dołączyć do oferty w wersji papierowej. Dot. Pakietu nr 14 1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) zapewnić oprogramowanie w ramach zawartej umowy, umożliwiające klasyfikacje szczepów bakteryjnych/grzybów - dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii/grzybów (poz.1,2,3), oraz jeżeli konieczne są dodatkowe akcesoria do odczytów testów identyfikacyjnych (dot. poz. 1,2,3), Wykonawca zapewni w ramach umowy te akcesoria. 2. Testy identyfikacyjne (poz. 1,2,3) do pojedynczego wykorzystania. 3. Bezodczynnikowe testy identyfikacyjne dla Enterobacteriaceae oraz pałeczek niefermentujących oraz ziarniaków Gram-dodatnich cechujące się łatwością przygotowania, pozwalające na inokulację bez konieczności pipetowania do studzienek reakcyjnych, dostarczony z instrukcją w języku polskim oraz graficzną oceną uzyskanych wyników, termin wazności minimum 6 miesięcy. Dot. Pakietu nr 15 1. Test do wykrywania indolu w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie indolu. Wynik maksymalnie do 5 minut. Test kasetkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin wazności minimum 6 miesięcy. 2. Kwas fenyloboronowy i EDTA w postaci probówek, spełnia wymogi EUCAST do diagnostyki KPC i MBL, instrukcja wykonania badania w języku polskim. 3. Test na oksydazę i cefinazę w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie oksydazy maksymalnie w ciągu 1 minuty. Test bibułkowy, krążkowy, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin wazności minimum 6 miesięcy – dot. poz. 2, 10. Dot. Pakietu nr 16 1. Ze względu na istotność kliniczną badania kliniczne przeprowadzono na liczbie pacjentów nie mniejszej niż 100. 2. Dopuszczalne jest zaoferowanie testu umożliwiającego oznaczenie jednocześnie GDH i toksyn A i B. Dot. Pakietu nr 18 1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. poz. 1, 3, 4, 5. Dot. Pakietu nr 19 1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku. 2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta. 3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 21 1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. 2. Wymazówki transportowe powinny spełniać wymogi dot. standardu CLSI M 40-AZ - dot. poz. 28. Dot. Pakietu nr 24 1. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Chrom 3003. 2. Odczynniki przeznaczone do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste. 3. Współczynnik czułości tromboplastyny do PT - ISI nie większe niż 1,1. 4. Materiały kontrolne na 2 poziomach z wartościami nominalnymi dla parametrów PT i APTT. Dot. Pakietu nr 25 1. Wykonawca zagwarantuje materiały eksploatacyjne tj. indykator, folie do zabezpieczenia testu podczas inkubacji, wanienki i probówki. 2. Wykonawca na czas trwania umowy udostępni na komputerze zamawiającego system informatyczny MICSys i MIDITech. 3. Wykonawca na czas trwania umowy udostępni skaner do odczytu testów. 4. Wykonawca zagwarantuje bezpłatmy serwis wszystkich dostarczonych urządzeń (tj.dozowniki, podstawka, skaner, system ekspercki). Miejsce realizacji dostaw Laboratorium Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27, budynek główny półpiętro (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 19:00) - jedno miejsce dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach