Przetargi.pl
zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych - laboratoryjnych, w podziale na: Pakiet nr 1 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248; Pakiet nr 2 - Odczynniki do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 3 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes; Pakiet nr 4 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20; Pakiet nr 5 - Podłoża suche; Pakiet nr 6 - Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne; Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań serologii grup krwi; Pakiet nr 8 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140; Pakiet nr 9 - Testy kasetkowe i lateksowe; Pakiet nr 10 - Testy płytkowe; Pakiet nr 11 - Barwniki, odczynniki laboratoryjne; Pakiet nr 12 - Krew barania; Pakiet nr 13 - Podłoża gotowe na płytkach; Pakiet nr 14 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 48 poz.; Pakiet nr 15 - Test ureazowy; Pakiet nr 16 - Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500; Pakiet nr 17 - Odczynniki do analizatora BS 300; Pakiet nr 18 - Materiały eksploatacyjne do analizatora BS 300; Pakiet nr 19 - Testy identyfikacyjne; Pakiet nr 20 - Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003; Pakiet nr 21 - Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chemicznych moczu; Pakiet nr 22 - Końcówki do pipet automatycznych BIOHIT; ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz Cenowy UWAGA Wykonawca gwarantuje dostarczenie wraz z odczynnikami aktualnych instrukcji w języku polskim. Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: - 33141580-9 Krew zwierzęca - dot. Pakietu nr 12, - 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe - dot. Pakietu nr 1-11, 13, 15-21, - 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33790000-4 Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane - dot. Pakiet nr 14, 22. Wymagany termin ważności towaru: 1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. 2. Wykonawca gwarantuje dostawę testów identyfikacyjnych z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy. 3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc. 4. Wykonawca gwarantuje dostawę krwi baraniej z minimalnym terminem ważności 2 tygodnie od daty dostawy - dot. Pakietu nr 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert - częściowych - tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 22 ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ, - równoważnych - dot. Pakietu nr 1, 3 i 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 1-6, 8-11, 13-15, 17-22, B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty - dot. Pakietu nr 7, 16, C. dostawy raz na dwa tygodnie w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 12, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 1 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 2. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17,18,19. Dot. Pakietu nr 2 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 3 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 4 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 6 1. Pojedyncze krążki o średnicy 6 mm z obustronnym wydrukowanym fabrycznie oznaczeniem antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stęż. Antybiotyku. 2. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50szt.) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci. 3. Termin ważności krążków min. 12 miesięcy. 4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości z każdą dostawą. Dot. Pakietu nr 8 1. Zamawiający nie wymaga aby asortyment pochodził od jednego producenta. Dot. Pakietu nr 9 1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. Pozycji 1,3,4,5. Dot. Pakietu nr 12 1. Wykonawca zapewnia regularną dostawę raz na dwa tygodnie. 2. Minimalna trwałość od daty dostarczenia min. 2 tygodnie. Dot. Pakietu nr 13 1. Płytki oznaczone czytelnym nadrukiem na spodzie płytki z: nazwą producenta, pożywki, nr serii, terminem ważności. 2. Max wielkość opakowania 20 płytek. 3. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi dla wyrobów do diagnostyki in vitro - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi. 4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości. Dot. Pakietu nr 14 1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Dot. Pakietu nr 16 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 17 1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do analizatora BS 300 do oferty przetargowej. 2. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, surowice kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora BS 300. 3. Dostarczenie wykazu laboratoriów pracujących na analizatorze BS 300 wraz z danymi odczynnikami. 4. Wykonawca gwarantuje wdrożenie oferowanych odczynników na miejscu w laboratorium wraz z korelacją w zakresie wartości prawidłowych i patologicznych z wynikami badań na analizatorze Integra 400Plus. 5. Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w opakowaniach przeznaczonych do analizatora BS 300 bezpośrednio do wstawienia na pokład analizatora bez konieczności przelewania - dot. Pozycji 5-13. 6. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 18 1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Dot. Pakietu nr 19 1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) udzielić licencji na oprogramowanie w ramach zawartej umowy, umożliwiające komputerową klasyfikacje szczepów bakteryjnych. Powyższa uwaga dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii (poz. 1,2,3,4). 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. 3. Testy identyfikacyjne (poz. 1,2,3,4) do pojedynczego wykorzystania. Dot. Pakietu nr 20 1. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Chrom 3003. 2. Odczynniki przeznaczone do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste. 3. Współczynnik czułości tromboplastyny do PT - ISI nie większe niż 1,1. 4. Materiały kontrolne na 3 poziomach z wartościami nominalnymi dla parametrów PT i APTT. Dot. Pakietu nr 21 1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku. 2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta. 3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku. Miejsce realizacji dostaw Magazyn Szpitala - Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331415809
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach