Przetargi.pl
zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
    REGON: 276201240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie filmów medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej (zwane w dalszej treści filmy medyczne) oraz klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej (zwane w dalszej treści klisze rtg) dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii, w podziale na: Pakiet nr 1 – filmy medycznych do kamery laserowej DRY PIX 4000 do obróbki suchej, Pakiet nr 2 – klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 7 do SIWZ – Oferta Cenowa. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie filmów medycznych oraz klisz rtg, sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu/e-maila. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto na oferowane towary przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Magazyn Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu /e-maila. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy, liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie. 8. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie (Cena jedn. netto, Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. Dot. PAKIETU NR 2 Bezwzględne wymogi dotyczące klisz rentgenowskich: 1. Klisza musi być znakowana na obrzeżu. 2. Wymagania jakościowe klisz rentgenowskich: - Zadymienie początkowe Dmin < 0,22, - Gęstość optyczna maksymalna Dmax > 3,30, - Średni gradient > 2,80. Bezwzględne wymogi dotyczące odczynników fotochemicznych: 1. Bez zawartości kwasów nieorganicznych. 2. Wywoływacz o wydajności nie mniej niż 320 ml/m2. 3. Utrwalacz o wydajności nie mniej niż 360 ml/m2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne muszą pochodzić od jednego producenta. 2. Błony rentgenowskie muszą być oznakowane nazwą producenta, typem filmu, datą ważności oraz numerem serii (widocznym po obróbce chemicznej filmu). 3. Zamawiający dopuszcza, aby data ważności klisz rentgenowskich była widoczna na opakowaniu zewnętrznym, zamiast na kliszach. I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: - częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 - 2 ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ. - równoważnych, z zastrzeżeniem, iż oferowane filmy są kompatybilne z kamerą laserową DRY PIX 4000 do obróbki suchej. II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy. Miejsce realizacji dostaw: Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32354800-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO stanowiącą Załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ Wykonawca złożył również w formie elektronicznej na dowolnym nośniku elektronicznym, np. na płycie CD, DVD. 8. INNE DOKUMENTY: dot. Pakietu nr 1 i 2 a) aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu i stosowania w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.), dot. Pakietu nr 2 a) opis, materiały informacyjne producenta oferowanych klisz rtg, potwierdzające wymogi jakościowe, b) opis, materiały informacyjne producenta oferowanych odczynników rtg, potwierdzające wymogi jakościowe, c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych – dotyczy odczynników fotochemicznych, d) informację na temat sposobu fakturowania i kosztów opakowań po wywoływaczu i utrwalaczu oraz sposobu ich odbioru od Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach