Przetargi.pl
Zakup i dost. wyposaż. i doposaż. prac. prakt. nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim(..)

Powiat Krotoszyński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 725-42-56 , fax. 62 725-34-23
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krotoszyński
    56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 725-42-56, fax. 62 725-34-23
    REGON: 250854754
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dost. wyposaż. i doposaż. prac. prakt. nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim(..)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa mebli, urządzeń i przyborów laboratoryjnych dla pracowni analitycznej w Zespole SzkółPonadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie.1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:a) Dygestorium – 1 szt.b) Stół wyspowy – 3 szt.c) Elektrolizer – 1 szt.d) Dejonizator wody - 1 szt.e) Spektrofotometr – 1 szt.f) Suszarka laboratoryjna – 1 szt.g) Wirówka laboratoryjna – 1 szt.h) Taboret obrotowy – 12 szt.i) Palnik Bunsena – 12 szt.j) Łaźnia wodna 4-stanowiskowa – 3 szt.k) Biureta szklana z kranem teflonowym 50 ml – 12 szt.l) Biureta szklana z kranem teflonowym 25 ml – 12 szt.1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotuzamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanejceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, którejdane zamówienie dotyczy.2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolneod wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty icertyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonychobowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad iwykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkiewymagania określone w SWZ.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówieniawskazano wykonanie tych czynności.6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt iryzyko Wykonawcy.7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowychwskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie ul. Mickiewicza 11, 63-700 Krotoszyn (Zadanie 1)9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowymnależy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanegoproduktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producentaZamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nienależy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towarspełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawcówoferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi byćwypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowaniaoferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podaćcenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilośćwymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w tensposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danegozadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycjiasortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych,technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnegoproducenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszychod opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych iużytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadająparametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazwproducenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lublepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określoneprzez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, którypowołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymaganiaokreślone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowychpozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunkówzamówienia, w zakresie danego zadania.12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedzibyUżytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełnąodpowiedzialność za powstałe szkody.14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę ipowstałych w trakcie realizacji zamówienia.15. Gwarancja:1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriówoceny ofert - wydłużenie gwarancji.2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiotzamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioruprzedmiotu umowy.3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów wkryterium wydłużenie gwarancji.4) Gwarancja obejmuje m.in.:1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryjeWykonawca.2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosiWykonawca.3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięciajakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przezZamawiającego lub Użytkownika.4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawcazobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych odzaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułuwad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedzibyWykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, kosztyprzemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówieniaWykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutekdostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej zdostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownikasprzętu.16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbiorusporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczącedostarczanego wyposażenia/doposażenia.W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa sprzętu AGD dla pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie.1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:a) Kuchnia elektryczna – 6 szt.b) Okap przyścienny – 6 szt.c) Piec konwekcyjno-parowy z podstawą – 1 szt.d) Zmywarka uniwersalna – 1 szt.e) Szafa chłodnicza 2 drzwiowa – 1 szt.f) Agregat do komory chłodniczej – 1 szt.g) Lampa owadobójcza – 2 szt1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie ul. Plac Jana Pawła II 5 (Zadanie 2)9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.15. Gwarancja:1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.4) Gwarancja obejmuje m.in.:1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej zdostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa mebli gastronomicznych i innych dla pracowni gastronomiczno-kelnerskiej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie.1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:a) Szafa przelotowa drzwi suwane – 1 szt.b) Szafa wisząca – 4 szt.c) Stół z basenem jednokomorowym – 1 szt. d) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi – 2 szt.e) Stół przyścienny z półką – 4 szt.f) Stół ze zlewem i otworem pod rozdrabniacz odpadów – 1 szt.g) Stół ze zlewem dwukomorowym z półką- 2 szt.h) Stół ze zlewem jednokomorowym z półką – 1 szt.i) Stół pod ekspres do kawy – 1 szt. j) Krzesło - 25 szt. k) Stolik – 13 szt.l) Tablica – 1 szt.m) Taboret – 12 szt.n) Szafa wisząca – 2 szt.o) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi – 4 szt.p) Stół ze zlewem dwukomorowym z półką - 2 szt.1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. Zdunowska 81 63-700 Krotoszyn (Zadanie 3)9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.15. Gwarancja:1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.4) Gwarancja obejmuje m.in.:1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej zdostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 4 – Zakup i dostawa sprzętu AGD dla pracowni gastronomiczno-kelnerskiej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie.1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:a) Trzon kuchenny indukcyjny z piekarnikiem – 3 szt.b) Zmywarka kapturowa z funkcją wyparzania – 1 szt.c) Rozdrabniacz odpadów organicznych – 1 szt.d) Ekspres do kawy ciśnieniowy dwugrupowy – 1 szt.e) Piec konwekcyjno-parowy – 2 szt.f) Blender elektryczny barowy – 1 szt.g) Cyrkulator do gotowania sous vide – 1 szt.h) Szafa chłodnicza – 1 szt.i) Okap duży z oświetleniem+wentylacja – 1 szt.1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie ul. Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn (Zadanie 4)9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.15. Gwarancja:1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.4) Gwarancja obejmuje m.in.:1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej zdostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia i doposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński w ramach projektu pn. „Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim – adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe” z podziałem na 5zadań:Zadanie nr 5 – Zakup i dostawa armatury sanitarnej dla pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K.F. Libelta w Krotoszynie oraz pracowni gastronomiczno-cukierniczej w Zespole Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Krotoszynie1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:a) Umywalka zabudowana – 1 szt. b) Umywalka ze stali nierdzewnej – 1 szt.c) Bateria prysznicowa – 3 szt.1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia Jeżeli w Załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „ z montażem” Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie oraz je zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy.2. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów.3. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazano wykonanie tych czynności.6. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika.Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.7. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w opisach poszczególnych zadań i będą one jego Użytkownikiem.8. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie:1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Krotoszynie Plac Jana Pawła II 5, 63-700 Krotoszyn 2) Zespół Szkół Specjalnych ul. Ostrowska 49, 63-700 Krotoszyn (Zadanie 5)9. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, dotyczącego danego zadania, na które składana jest oferta, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt)potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji danego zadania należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem (dla danego zadania), należy wpisać w formularzu ofertowym w pozycji dotyczącej danego zadania. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianego wyposażenia/doposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.11. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w zakresie danego zadania. 12. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.13. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.14. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.15. Gwarancja:1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji.2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji.4) Gwarancja obejmuje m.in.:1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi Wykonawca.3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika.4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej zdostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia.7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu.16. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Zadanie 1 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)Zadanie 2 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)Zadanie 3 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)Zadanie 4 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100)Zadanie 5 – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. od dnia 21.07.2022 r. do dnia 19.08.2022 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział Krotoszyn 79 1020 2267 0000 4802 0004 2440 z adnotacją: „Wadium – zakup i dostawa doposażenia Zadanie …..” (należy wskazać numer zadania na które składana jest oferta, i która podlega zabezpieczeniu wadium).Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) tj. do dnia 21.07.2022 r. do godz. 09.00.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Powiat Krotoszyński z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach