Przetargi.pl
Zakup grysu granitowego płukanego frakcji 2/5 i 5/8 mm wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Pasłęku i Elblągu

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14400 Pasłęk, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
    ul. Dworcowa 6
    14400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup grysu granitowego płukanego frakcji 2/5 i 5/8 mm wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Pasłęku i Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup grysu granitowego płukanego frakcji 2/5 i 5/8 mm wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Pasłęku i Elblągu. 2. Wymagania dotyczące kruszywa. Przeznaczenie kruszywa – remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych. Kruszywo musi spełniać wymagania PN-EN 13043:2004. Każda dostarczona partia kruszywa posiadać będzie odpowiedni certyfikat lub deklaracje zgodności z wymaganą normą. 3. Sposób realizacji zamówienia. Łączna jednorazowa dostawa do każdego z obwodów drogowych w ilości minimalnej 24 ton, ilości maksymalnej 65 ton. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w porozumieniu z kierownikami Obwodów Drogowych w Pasłęku lub Elblągu. Zamówienie należy zrealizować w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą Wykonawcy (maksymalnie w ciągu 4 dni), licząc od dnia zgłoszenia zamówienia faksem, e-mailem lub telefonicznie, przez Zamawiającego. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument Wz wystawiony przez Wykonawcę. W przypadku braku w/w dokumentu dostawa będzie zwrócona na koszt Wykonawcy. Zamawiający ma prawo przed odbiorem dostawy zażądać ważenia kontrolnego na wadze wskazanej przez Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca). W przypadkach stwierdzenia różnicy podczas ważenia kontrolnego, Zamawiający w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowca) sporządzi protokół różnic. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie grysu granitowego w dniu odbioru. Sprawdzenie będzie polegało na upewnieniu się, że grys granitowy jest wolny od wad, a w szczególności, że jest zgodny pod względem ilościowym i jakościowym z zamówieniem. 4. Wielkość zamówienia oszacowano na 1700 ton, w tym: a) ilość dostaw do Obwodu Drogowego w Pasłęku (ul. Dworcowa 6) - 1200 ton (w tym ilość gwarantowana 1000 ton i na prawach opcji 200 ton), b) ilość dostawy do Obwodu Drogowego w Elblągu (ul. Grunwaldzka 110a) - 500 ton (w tym ilość gwarantowana 500 ton). 5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 14.21.23.20-9 Granit kruszony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212320-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank PKO BP oddział Elbląg, numer rachunku : 92 1020 1752 0000 0702 0006 8676, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr DM.252.5.2017 na zakup grysu granitowego płukanego frakcji 2/5 i 5/8 mm wraz z dostawą do Obwodów Drogowych w Pasłęku i Elblągu”. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną