Przetargi.pl
Zakup gazów technicznych stosowanych w lotnictwie SZ RP

3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
  • Data zamieszczenia: 2020-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej
    ul. Bohaterów Walk nad Bzurą -
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup gazów technicznych stosowanych w lotnictwie SZ RP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2020 roku nw. gazów technicznych stosowanych w lotnictwie SZ RP, tj.: część zamówienia 1 - tlen skroplony medyczny - produkt umożliwiający w późniejszym procesie gazyfikacji otrzymanie tlenu gazowego do oddychania spełniającego wymagania normy międzynarodowej ISO 2046:1973 określającej wymagania dotyczące tlenu gazowego używanego do oddychania na statkach powietrznych i innych norm dla tego gazu; część zamówienia 2 - azot skroplony wg PN-C-84919:1997. Oferowane gazy techniczne muszą spełniać wymagania określone w dokumentach normatywnych. Spełnienie tych wymagań musi być każdorazowo potwierdzane w świadectwach jakości, przekazywanych w chwili odbioru gazów technicznych. Wykonawca winien posiadać ogólnopolską sieć dystrybucji gazów będących przedmiotem zamówienia oraz musi wskazać w ofercie na druku sporządzonym według załącznika do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, punkty odbioru gazu lotniczego z tym, że odległość punktu dystrybucji do niżej wymienionych jednostek wojskowych (Odbiorców) po weryfikacji za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (np. Google Maps) nie może być większa niż 200 km. Odbioru gazów technicznych z poszczególnych punktów będą dokonywali przedstawiciele nw. jednostek wojskowych (Odbiorcy): • 3. Regionalna Baza Logistyczna Wielkopowierzchniowy Wielobranżowy Skład Materiałowy Kutno; • 33. Baza Lotnictwa Transportowego Powidz; • 23. Baza Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki; • 22. Baza Lotnictwa Taktycznego Malbork. W przypadku składania oferty na część zamówienia 1, Wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami winien posiadać stosowne zezwolenia na obrót gazami medycznymi. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza możliwość: 1) zmiany punktów odbioru przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, pod warunkiem, że zmieniony punkt będzie się znajdował na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i będzie oddalony o nie więcej niż 200 km od wyżej wymienionych jednostek wojskowych; 2) zmiany Odbiorcy przedmiotu umowy. Powyższe zmiany pod rygorem ich nieważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 2. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. 3. Warunki realizacji zamówienia, określono w załączniku nr 4 do SIWZ „wzór umowy”. 4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub dwóch części zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania odrębnego wyboru na każdą część zamówienia. Opis części zamówienia zawiera druk „OFERTA” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Liczba części zamówienia – 2. 5. Na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że: 1) nie dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu możliwości składania ofert wariantowych; 2) nie przewiduje w przedmiotowym postępowaniu możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp; 3) nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej; 4) nie przewiduje rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych; 5) nie przewiduje w niniejszym postępowaniu stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp; 6) nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zwrotu kosztów udziału w postępowaniu; 7) celem przedmiotowego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.02.2020 r. do godz. 12:00, w wysokości: 2.090,00 zł, (słownie: dwa tysiące dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium powyższe stanowi sumę wadiów cząstkowych za poszczególne części zamówienia. W przypadku składania oferty nie obejmującej całości zamówienia, wysokość wadium stanowi sumę wadiów za poszczególne części zamówienia w wysokościach przedstawionych poniżej: - na część zamówienia 1 – 1.180,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt złotych 00/100); - na część zamówienia 2 – 910,00 zł. (słownie: dziewięćset dziesięć złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści ww. gwarancji winno w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określone w niniejszym rozdziale, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji; 2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni; 3) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota stanowiąca wadium w przedmiotowym postępowaniu; 4) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie. 4. Wadium, wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie: Narodowy Bank Polski O/O Kraków Nr konta 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium – sprawa 9/2020 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzenia zapłaty wadium). Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 1200 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w kasie 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, budynek nr 3, pokój nr 12, a kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do dokumentów oferty. Godziny otwarcia kasy: poniedziałek – piątek od 11:00 - 12:00. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium Wykonawcom zgodnie z przepisami ustawy Pzp (art. 46 ustawy Pzp). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zwrot wniesionego wadium Wadium wniesione w formie pieniądza zostanie zwrócone Wykonawcy na konto, z którego zostało wniesione, natomiast wniesione w postaci gwarancji bankowej zostanie zwrócone na adres Wykonawcy lub wskazany w treści gwarancji bankowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i spełniają minimalne poziomy zdolności określone przez Zamawiającego: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) i 2) ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. – w ramach tego warunku w przypadku składania oferty na część zamówienia 1 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na obrót gazami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 poz. 499 ze zm.); b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków; c) zdolności technicznej lub zawodowej. - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wy¬stępujących wspólnie warunki określone w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału winien spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki, określone w pkt 1 ppkt 2) niniejszego rozdziału mogą zostać spełnione przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) niniejszego rozdziału, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują dostawy będące przedmiotem zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1) i 2) ustawy Pzp. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze mogą mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Pozostałe kwestie polegania na zdolnościach innych podmiotów reguluje art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – pełnomocnictwa do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 ww. ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach