45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 69-211 Wędrzyn,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
- Data zamieszczenia: 2015-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
REGON: 08052101800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup figur bojowych wykonanych z blachy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup figur bojowych wykonanych z blachy. Szczegółowy opis przedstawiający rodzaj, ilość znajduje się w tabeli SIWZ. Figura bojowa wykonana z blachy o grubości od 0.75 do 0,80 .Posiada zamocowane dwie jednakowe kantówki o szerokości 40 mm , grubości 30 mm , długości od podstawy figury 300mm . Rozstaw wewnętrzny zamocowanych kantówek około 110mm dopasowany do zamocowania w podnośnikach lekkich figur bojowych typu PPL-2A oraz PPL-2A/P. Kantówki przymocowane do figury bojowej wkrętami. Figury bojowe pomalowane i wykonane zgodnie z albumem tarcz i figur sygn. Szkol 565/76 z póź.zm. Posiadają certyfikat ISO lub AQAP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374621809
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostawy przy czym max . termin to 10 dni od zawarcia umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną