Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowej posypywarko-solarki na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-622 Kielce, ul. Lecha 11a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3452880 , fax. 3452880
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o.
    ul. Lecha 11a 11a
    25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3452880, fax. 3452880
    REGON: 29041402400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowej posypywarko-solarki na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej posypywarko-solarki na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach. Wymagane parametry: Posypywarko-solarka fabrycznie nowa-rok produkcji 2009 r. Pojemność skrzyni 4m3 Możliwość sypania piaskiem, solą i ich mieszankami. Sito i ruchomy obciążnik materiałów sypkich. Konstrukcja skrzyni potrójnie zabezpieczona przed korozją. Zespół rozrzutnika wykonany ze stali kwasoodpornej nie wymagającej zabezpieczenia antykorozyjnego. Płynna regulacja szerokości sypania i grubości. Pulpit sterujący do załączania i wyłączania urządzenia z kabiny kierowcy, załączania obrotów roboczych silnika. Hydrauliczny napęd taśmy i talerza rozsypującego. Własny napęd od silnika spalinowego wysokoprężnego. Szerokość sypania od 2 m do 12 m. Układ solankowy - pojemność zbiornika solanki minimum 1.800 litrów. Podpory magazynowe. Plandeka zakrywająca skrzynię zasypową. Oświetlenie robocze i ostrzegawcze. Drabinka z podestem. Gwarancja minimum 18 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c.Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach