Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowej naczepy wywrotki aluminiowej

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6721034
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 043 6721034
    REGON: 00054779600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowej naczepy wywrotki aluminiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej naczepy wywrotki aluminiowej klapo - drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIe dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego wymienionego SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3)Wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres: a)36 miesięcy na osie b)24 miesięcy na siłowniki c)12 miesięcy na pozostałe elementy 5)Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie oferenta. 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2). 6.Oświadczenie że oferowana naczepa posiada aktualną homologacje (załącznik nr 3). 7.Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanej naczepy. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 1 zdjęcia, tył x 1 zdjęcia, każdy bok x 1. Łącznie należy wraz z ofertą załączyć co najmniej 4 zdjęcia naczepy w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach