Gmina Widawa ogłasza przetarg
- Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6721034
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
ul. Rynek Kościuszki 10 10
98-170 Widawa, woj. łódzkie
tel. 043 6721034
REGON: 00054779600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup fabrycznie nowej naczepy wywrotki aluminiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej naczepy wywrotki aluminiowej klapo - drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342231007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIe dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego wymienionego SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3)Wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres: a)36 miesięcy na osie b)24 miesięcy na siłowniki c)12 miesięcy na pozostałe elementy 5)Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie oferenta. 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2). 6.Oświadczenie że oferowana naczepa posiada aktualną homologacje (załącznik nr 3). 7.Do oferty wykonawca winien załączyć fotografie oferowanej naczepy. Na fotografiach należy uwidocznić przód x 1 zdjęcia, tył x 1 zdjęcia, każdy bok x 1. Łącznie należy wraz z ofertą załączyć co najmniej 4 zdjęcia naczepy w formacie min. 18 cm/13cm. Dopuszcza się załączenie z ofertą kolorowych zdjęć przetworzonych za pomocą skanera.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną