Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 12x10m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w terminie do 12 czerwca 2023 r.

Stołeczna Estrada ogłasza przetarg

  • Adres: 02-027 Warszawa, Niemcewicza 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 849-32-86
  • Data zamieszczenia: 2023-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczna Estrada
    Niemcewicza 4/6
    02-027 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 849-32-86
    REGON: 000278190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 12x10m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w terminie do 12 czerwca 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup fabrycznie nowego zadaszenia estradowego o wymiarach 12x10m na konstrukcji aluminiowej z powłoką z PVC wraz z dostawą, rozładunkiem i pierwszym montażem w siedzibie Zamawiającego w terminie do 12.06.2023r.1. INFORMACJE OGÓLNE a) Kompletna konstrukcja zadaszenia sceny 12x10m, dwuspadowa. Konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych (gatunek aluminium EN AW 6082 T6) typ systemu Quadrosystem. Łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy typu Spigot-Pin. Konstrukcja stężana linami stalowymi we własnym obrysie . Nie dopuszcza się stosowania odciągów na zewnątrz konstrukcji. Balastowanie przy pomocy obciążników żelbetonowych będących w posiadaniu Zamawiającego, montowanych na podstawach słupów. b) Wymiary zadaszenia:Szerokość wewnętrzna (pomiędzy słupami): od 12m do 12,30mGłębokość zewnętrzna: 10m do 10,30mWysokość (os gruntu do belki obwiedni): 7m do 8mWymiar osiowy kratownicy obwiedni w przekroju kwadratu: 350mm x350mmWymiar osiowy kratownicy słupów w przekroju kwadratu: 240mm x240mmRura główna kratownicy: 50x3mmKrokwie , belka kalenicy, słupki podpierające. Wymiar osiowy w przekroju kwadratu: 240mm x240mmElementy podpierające plandekę – łącznie min. 4 szt. Wymiar osiowy w przekroju trójkąta: 240mm x240mmc) Obciążalność przy uwzględnieniu obciążeń wiatrowych , przy zamontowanych wysłonach bocznych : Obciążalność obwiedni - belki fontowej -nie mniejsza niż: 700 kg Obciążalność obwiedni - belki tylnej -nie mniejsza niż: 700 kg Obciążalność obwiedni – belki boczne niż: 600 kg Łącznie : nie mniej niż 2 600 kg udźwigu użytkowego dla całej obwiedni dachu Obciążalność belki obwiedni, o rozpiętości 12m, wykorzystanej jako niezależny most: obciążenie równomiernie rozłożone o parametrach minimum 130kg/mb, (bez obciążenia wiatrem) udokumentowanych aktualnym atestem TUV-atest wraz z tabelą obciążeń należy dołączyć do oferty.d) Wózki nośne poruszające się wzdłuż słupów zadaszenia: Wózki wyposażone w złącza do krat obwiedni z czterech stron wózka. Wyposażone w koła poliuretanowe do przesuwania po słupie o średnicy min. 100mm. Wózki posiadające złącza do montażu lin stalowych stężających konstrukcję.e) Słupy o łącznej wysokości 9m składające się z elementów o długości 4szt. o długości 200cm, 1 element o długości 1m. Słupy wyposażone w elementy początkowe o wymiarze 0,5-0,7m i systemem zawiasów umożliwiającym składanie słupa. Słup wyposażony w głowice z poliamidowymi rolkami do przewinięcia łańcucha wciągarki. Głowica wyposażona w trzpień do mocowania łańcucha martwego położenia dachu.f) Podstawy / bazyBaza słupa wykonana z profili stalowych. Bazy wyposażone w podpory wraz ze śrubami aretacyjnymi po 2 szt. na podporę. Koła transportowe bazy wykonane z poliuretanu o średnicy min. 100min. Konstrukcja podstawy malowana proszkowo na kolor czarny Ral 9005. Podstawy wyposażone w mocowania do lin stężających konstrukcję dachu. g) Wyciągarki:Wyciągarki elektryczne łańcuchowe jednocięgnowe w ilości 6 szt. o udźwigu 500 kg, zgodnie z normą D8+ i posiadających deklarację zgodności CE), zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu bez konieczności dodatkowego zabezpieczenia. Łańcuch o długości min. 24m, Wyciągarka wyposażona w tekstylny zasobnik na łańcuch. Masa wyciągarki wraz z łańcuchem do 40kg.Sterownik wysokonapięciowy 6 kanałowy oraz komplet kabli do wyciągarek o długości 40m każdy. Każda wyciągarka wyposażona w case transportowe na kołach wykonanych z poliuretanu o średnicy min. 100min z min. 1 hamulcem na case.W ramach dostawy należy dokonać zgłoszenia i odbioru wciągarek na zamontowanej konstrukcji zadaszenia w Urzędzie Dozoru Technicznego o / Warszawa wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji o dopuszczeniu urządzeń do użytkowania . Cztery wciągarki zamontowane na słupie zadaszenia i dwie wciągarki jako urządzenia zapasowe . h) Komplet lin i łańcuchów regulowanych śrubą rzymska zgodnie z dokumentacja statyczną.i) Poszycie:Zadaszenie z pokryciem wodoszczelnym wykonanym z materiału PCV, posiadającym aktualny atest trudnozapalności o gramaturze 650g/m2 – kolor pokrycia PCV biały. System montażu plandeki za pomocą rur stalowych mocowanych w tunelach plandeki, napinanie przy pomocy pasów transportowych napinaczem w kolorze białym.j) Osłony boczne i horyzontOsłony czarne z trzech stron zadaszenia z siatek estradowych o właściwościach wodoodporności i przepuszczalności powietrza min. 20%. Siatki boczne posiadające rozpinane za pomocą zamków błyskawicznych wejścia boczne na scenę. Siatki zaoczkowane i wzmocnione taśmami krawieckimi, montowane do krat za pomocą kompletu zapinek gumowych.Siatki posiadające aktualny atest na trudnozapalność.k) Wiatromierz Należy dostarczyć wiatromierz dla pomiaru w zakresach 1 m/s do 90 m/s i rejestracją danych co 1 s. Wiatromierz z transmisją Bluetooth o zasięgu do 100 m. Wiatromierz współpracujący z aplikacją na telefon komórkowy. Aplikacja musi umożliwiać odczyt, rejestrację prędkości wiatru, jak również programowanie alarmów. 1.1 Dokumentacja:Na dokumentację składają się: a) pełna dokumentacja statyczna w języku polskim wykonana zgodnie z PN-EN 1991, PN-EN 1993, PN-EN 1999 , przez osobę pełniącą samodzielną funkcję w budownictwie i posiadającą uprawnienia do projektowania w przedmiotowym zakresie, jak również posiadającą aktualny wpis do regionalnej izby inżynierów . Uprawnienia i wpis stanowią integralną część dokumentacji. Dokumentacja musi być sporządzona w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość odczytania w prosty sposób dopuszczalnych obciążeń dla konstrukcji na obwiedni głównej w kombinacjach obciążeń równomiernie rozłożonych i skupionych do punktów węzłowych , jak również możliwość odczytania w prosty sposób sposobu i wartości balastowania konstrukcji z podaniem konkretnych przypadków obciążeń. Dokumentację statyczną jako projekt wykonawczy , należy załączyć do oferty. Nie dopuszcza się zmian w konstrukcji w stosunku do przedłożonej dokumentacji statycznej .b) deklaracja CE dla oferowanych elementów kratownic c) atesty TŰV , wraz z tabelami obciążeń skupionych i rozłożonych dla oferowanych elementów kratownic - załączyć do oferty d) instrukcja montażu i użytkowania zadaszenia w języku polskim e) pełna DTR dla wciągarek elektrycznych wraz z deklaracją CE f) Instrukcję obsługi i użytkowania dla sterownika wciągarek g) Pozytywna decyzja o dopuszczeniu wciągarek do użytkowania przez UDT o/Warszawa.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące dostawy zamówienia2.1 Gwarancja min. 2 lata od terminu sprzedaży. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały czas eksploatacji sceny, nie krócej jednakże niż 5 lat od upływu okresu gwarancji.2.3 Wykonawca wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w terminie do 12.06.2023r, zobowiązany jest do nadzoru montażu odbiorczego kończącego się protokołem odbioru kompletnego zamówienia. 2. KOD CPV (nazwa grupy, klas i kategorii robót)CPV 44.21.00.00-5 – Konstrukcje i części konstrukcji3. LOKALIZACJADostawa do magazynu Stołecznej Estrady w Warszawie przy ul. Jeziorki 74A, kod 02-863, Warszawa w godz. 7.00-15.004. Termin wykonania zamówienia do dnia:12.06.2023 r.5. Informacja o powtórzeniu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44210000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadiumna okres związania ofertą w wysokości: 4.000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych).2. Forma wadiumWadium może być wniesione w:• pieniądzu,• poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.• gwarancjach bankowych,• gwarancjach ubezpieczeniowych,• poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.3. Termin i miejsce wniesienia wadium:W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Stołeczna Estrada nr konta 32 2490 0005 0000 4530 4547 5725 ALIOR Bank SA• Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.• W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2 SWZ, należy dostarczyć oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.• Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.• Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 97 i 98 ustawy, oraz należy wymienić jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji Stołeczna Estrada, ul. Niemcewicza 4/6, 02-027 Warszawa.4. Zwrot wadium:1. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.2. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.5. Utrata wadiumZamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1,2,3.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca w ramach:a) posiadania wiedzy i doświadczenia:wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: dostarczenie kompletnego zadaszenia estradowego lub konstrukcji kratownicowych o wartości min. 200.000 zł netto oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ,b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia.C. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych, których złożenia wymaga Zamawiający.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia i innych dokumentów wymaganych w postępowaniu.1) Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ. Wykonawca może złożyć JEDNĄ OFERTĘ, poprzez wypełnienie zdefiniowanego w systemie Formularza oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2) Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca.b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunek określony przez Zamawiającego, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu.d) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.e) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;f) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.g) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów lub inny środek dowodowy - potwierdzające oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy).Zobowiązanie lub inny środek dowodowy podmiotu udostępniającego zasoby winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:i. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;ii. ii. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;iii. iii. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Powyższy dokument należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa każdy wykonawca. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymóg złożenia niniejszego oświadczenia dotyczy każdego z podmiotów.b) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym),3. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach