Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim

Ochotnicza Straż Pożarna Niesięcin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Niesięcin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 601411009, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna Niesięcin
    ul. Niesięcin 3
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 601411009, , fax. -
    REGON: 47133602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla prowadzenia działań dla Ochotniczej Straży Pożarnej Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim. 2. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe pojazdu, które stanowią wymagania minimalne Zamawiającego, zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania: a. polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi; b. określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia parametrów techniczno-użytkowych; c. urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe muszą spełniać wymagania określone w odrębnych przepisach krajowych; d. pojazd oraz podwozie musi być fabrycznie nowe, rok produkcji podwozia min. 2018, silnik, podwozie i kabina tego samego producenta; e. posiadać, na dzień odbioru techniczno-jakościowego, świadectwo dopuszczenia do użytkowania oferowanego samochodu CNBOP - PIB; f. posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia; g. posiadać, na dzień odbioru techniczno - jakościowego, komplet dokumentów do rejestracji jako pojazd uprzywilejowany - specjalny, pożarniczy. 4. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie parametrów techniczno-użytkowych poprzez wypełnienie Załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Wykonawcy lub miejscu przez niego wskazanym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 6. Termin gwarancji na pojazd, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.1.2 i 1.3 SIWZ, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące w przypadku gwarancji na zabudowę pojazdu i nie krótszy niż 24 miesiące w przypadku gwarancji na podwozie pojazdu. Zamawiający zastrzega, że ustawowa rękojmia na przedmiot umowy zostanie przedłużona na okres równy okresowi gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2.2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 2.2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. 2.2.2. Zobowiązanie musi wskazywać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2.2.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach