Przetargi.pl
„Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach”

Ochotnicza Straż Pożarna w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 32545 Psary, ul. św. Floriana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 138 364, , fax. 326 120 681
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Psarach
    ul. św. Floriana 6
    32545 Psary, woj. małopolskie
    tel. 326 138 364, , fax. 326 120 681
    REGON: 27128477000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach” Zamówienie jest współfinansowane w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem „Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do krajowego systemu ratowniczo- gaśniczego”. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach (dalej: OSP), przeszkolenie osób oraz udzielenie min. 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na zabudowę pożarniczą oraz podwozie samochodu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami technicznymi został opisany w załączniku 1a do SIWZ. Wypełnione tabele z załącznika nr 1a do SIWZ stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wypełnione tabele należy bezwzględnie dołączyć do oferty. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) Odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) Być fabrycznie nowy, zgodny z obowiązującymi normami, c) Posiadać okres gwarancji min. 24 miesiące na zabudowę pożarniczą oraz podwozie samochodu. Inne wymagania dotyczącego realizacji przedmiotowego zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz wynikające z przepisów prawa. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany siedzibie Wykonawcy po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu odbioru. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się termin odbioru pojazdu wraz podpisaniem protokołu odbioru dostawy bez uwag. Dostawę uznaje się za dokonaną w chwili wystawienia pisemnego potwierdzenia odbioru (protokół odbioru) przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e ) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Trzebinia ul. Narutowicza 10, pok. nr 28.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach