Przetargi.pl
Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Henrykowie.

Ochotnicza Straż Pożarna w Henrykowie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-210 Henryków, ul. Słoneczna 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 667359432 , fax. 0-74 8191212
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Henrykowie
    ul. Słoneczna 7 7
    57-210 Henryków, woj. dolnośląskie
    tel. 667359432, fax. 0-74 8191212
    REGON: 89113774300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Henrykowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4, spełniającego wymagania: 1)Podwozie samochodu z napędem 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie powinna przekraczać 14.000 kg. 2) Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM . Silnik spełniający normę emisji spalin Euro 5. 3) Maksymalna wysokość całkowita pojazdu 3200 mm . 4) samochód wyposażony w ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania) oraz w Immobilizer.Wyposażony w wyciągarkę samochodową o udźwigu min. 6800 kg. 5) Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2009. Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4 x 4 -uterenowiony z : przekładnią rozdzielczą z przełożeniem terenowym i szosowym możliwością blokady mechanizmu różnicowego przedniej i tylnej osi 6). Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 - 1 - 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). 7) Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. 8) Zabudowa pożarnicza wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych antykorozyjnie. 9) Zbiornik wody umieszczony wzdłużnie do osi pojazdu wykonany z materiału kompozytowego. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony, posiada właz rewizyjny. Pojemność - 2,5 m3 10) Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Pojemność - min 10 % pojemności zbiornika wody. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 11) Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym podnoszoną klapą. Dopuszcza się zamykanie drzwiami żaluzjowymi. 12) Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia -wydajność - min.1600 l na min, przy ciśnieniu 8 bar , -na stopniu wysokiego ciśnienia wydajność - min. 250 l na min przy ciśnieniu 40 bar. 13) Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Wydajność działka od 800 do 1600 l na min. 14) Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającej podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. 15)Samochód wyposażony w maszt oświetleniowy z reflektorami o mocy łącznej 2000 W. 16) Oznaczenie - wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy - OSP + nazwa + numery operacyjne. 17) Gwarancje - na podwozie oraz nadwozie samochodu minimum 24 miesiące Odbiór przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający dokonuje odbioru technicznego przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy , po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o planowanej dacie odbioru- strony dopuszczają zawiadomienie w formie faksu. 2. Zamawiający i Wykonawca sporządzają protokół zdawczo-odbiorczy, odbioru technicznego przedmiotu umowy. Protokół podpisują przedstawiciele obu stron umowy. 3. Przejęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego odbioru fizycznego. Zamawiający dokonuje odbioru fizycznego przedmiotu umowy w siedzibie Wykonawcy. 4. Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt do odebrania przedmiotu umowy z siedziby Wykonawcy. 5. Szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu pożarniczego, nastąpi w terminie odbioru fizycznego w siedzibie Wykonawcy. 6. Z chwilą wydania samochodu Zamawiającemu, przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z pojazdem, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III - OPZ - SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. 2) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie określonej w przedmiocie zamówienia (co najmniej jednej). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo, w zakresie wymienionym w wykazie. b) Specyfikacja techniczna oferowanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4. 4) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach