Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 295-67-00
- Data zamieszczenia: 2023-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. (32) 295-67-00
REGON: 276255312 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem ergonomicznych krzeseł biurowych w ilości 150 sztuk. Zamawiający wymaga zaproponowania jednego (tego samego) modelu produktowego. Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie transportem na własny koszt i ryzyko wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej i montażem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Montaż krzeseł nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od dnia dostawy. 1.3. W terminie do maksymalnie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wymienionych poniżej atestów i karty katalogowej produktu: - Atesty (sprawozdania) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na każde krzesło osobno), - Atesty trudnopalności (na tkaninę) - Karta katalogowa produktu.1.4. Wymagany okres gwarancji na Przedmiot zamówienia wynosi: co najmniej 60 miesięcy gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli biurowych i gabinetowych. Znak sprawy: IA1.282.14.2023.AP
Dodano: 2023-02-10 - Dostawa oraz montaż: sofy tapicerowane, pufy, stoły, donice, wieszaki szatniowe, krzesła biurowe dla Jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2020-02-14 - Dostawa oraz montaż: sofy tapicerowane, pufy, stoły, donice, wieszaki szatniowe, krzesła biurowe dla Jednostki Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2019-12-13