Przetargi.pl
Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 295-67-00
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. (32) 295-67-00
    REGON: 276255312
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem ergonomicznych krzeseł biurowych w ilości 150 sztuk. Zamawiający wymaga zaproponowania jednego (tego samego) modelu produktowego. Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie transportem na własny koszt i ryzyko wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej i montażem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Montaż krzeseł nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od dnia dostawy. 1.3. W terminie do maksymalnie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wymienionych poniżej atestów i karty katalogowej produktu: - Atesty (sprawozdania) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na każde krzesło osobno), - Atesty trudnopalności (na tkaninę) - Karta katalogowa produktu.1.4. Wymagany okres gwarancji na Przedmiot zamówienia wynosi: co najmniej 60 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach