Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r., do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego i obiektów wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400 , fax. 775 416 403
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, fax. 775 416 403
    REGON: 53141242100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r., do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego i obiektów wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego i obiektów jednostek samorządu terytorialnego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 42 szt. – szczegółowy wykaz PPE i terminy ich sukcesywnego włączania do realizacji zamówienia jest ujęty w załączniku do Istotnych postanowień umowy. Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej. Zamówienie podstawowe rozszerza się o opcję: W przypadku zaistnienia konieczności zakupu energii elektrycznej, nie objętej podstawowym zamówieniem (np. przyjęcie do użytkowania przez Zamawiającego nowych obiektów). Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej – przyjęto wzrost w stosunku do zamówienia podstawowego o 10%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach