Gmina Murowana Goślina ogłasza przetarg
- Adres: 62-095 Murowana Goślina, ul. Poznańska 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8923600, 8923601, 8923602 , fax. 061 8122140
- Data zamieszczenia: 2015-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Murowana Goślina
ul. Poznańska 18 18
62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, fax. 061 8122140
REGON: 00052810300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej w latach 2015-2016 na terenie Gminy Murowana Goślina. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie około 1 735 046 kWh. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012, poz. 1059 j.t.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011 r. Nr 189, poz. 1126 z późn. zm.). 4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj ENEA Operator Sp. z O.O. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 5.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 5.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 5.3. Złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych. 5.4. Rozwiązania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej i usługi dystrybucji bądź sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ 6. W Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art.34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 30% zamówienia podstawowego. 30% jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawy energii elektrycznej stanowiącego zamówienie podstawowe.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip2.murowana-goslina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Gminę Strzałkowo oraz oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Krajenka oraz jednostek organizacyjnych na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz-Zakładu Usług Komunalnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ - szpitale w Poznaniu , Ludwikowie i Chodzieży
Dodano: 2016-06-07 - Zakup energii elektrycznej do budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
Dodano: 2016-05-18 - Zakup Energii Elektrycznej dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i jednostek pomocniczych w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu
Dodano: 2016-03-16 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-02-03