Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Wadowice

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Wadowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla Gminy Wadowice. Zakupiona energia zostanie wykorzystana do: - zasilania oświetlenia ulic i dróg gminy Wadowice, - zasilania sygnalizacji świetlnej, - zasilania kamer monitorujących, - zasilanie budynku Urzędu Miejskiego, - zasilania obiektów na cmentarzu komunalnym w Wadowicach, - zasilania obiektów w Parku Miejskim i fontann, - zasilania obiektów Rad Osiedlowych i Rad Sołeckich na terenie Gminy, - zasilania lokalu użytkowego na os. XX- lecia Wadowicach, - zasilania punktu poboru energii elektrycznej do obsługi imprez plenerowych, - zasilania oświetlenia przejścia podziemnego przed stacja PKP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1, 2 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. Wykonawca winien posiadać zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, jeśli dotyczy. 2. Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Potencjał techniczny. W celu zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego, niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował jednostkami sprzętu, urządzeniami i środkami transportu niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia . 4. Zdolność ekonomiczna i finansowa - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg. formuły: spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto należy dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenie lub licencji na podjęcie działalności; 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /ZUS lub KRUS/ (załącznik nr 2 i 3 do Formularza oferty). 4. Kopia umowy Wykonawcy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji przez OSD lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające zawarcie umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji, z podaniem terminu jej obowiązywania. 5. Oświadczenie o dysponowaniu podstawowymi maszynami i urządzeniami przewidzianymi przy realizacji zamówienia na załączniku nr 2 do Formularza Oferty, 6. Dowód posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach