Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 11700 Mrągowo, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 410 150 , fax. 897 417 275
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Królewiecka
11700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 410 150, fax. 897 417 275
REGON: 51075037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.mragowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na rok 2018 dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne oraz do Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 220, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r., określa się na 1 350 260 kWh. 2.Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 3.Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru.4.Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej. 5.Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 SIWZ, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 6.Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w szczególności w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w tym w zakresie ustalania treści stosownych pism i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów.7.Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na podmioty wymienione w § 3 SIWZ ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ).8.Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 9.Zamawiający posiada zawartą jedną odrębną umowę na dostawę (sprzedaż) i 20 odrębnych umów na dystrybucję energii elektrycznej oraz 2 Umowy kompleksowe dla punktów wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ. 10.Umowy na dystrybucję jak i kompleksowe zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy lub rozdzielenia ( w przypadku umów kompleksowych). 11.Umowa na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarta jest na czas określony do dnia 31 grudnia 2017r. i nie wymaga wypowiedzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Informacje dodatkowe W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.1.1) musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie, który będzie faktycznie realizował część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie wskazanych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ).2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3)W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup z instalacji fotowoltaicznej w 2025 i 2026 roku na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU BRANIEWSKIEGO
Dodano: 2023-12-27 - Zakup energii elektrycznej w 2023 roku.
Dodano: 2023-01-12 - Zakup energii elektrycznej w 2023 roku
Dodano: 2022-10-05 - ,,Kompleksowa usługa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Barczewo w 2021 roku”.
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa lekkiego oleju opałowego typu Ekoterm Plus
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa lekkiego oleju napędowego typu EKOTRM PLUS
Dodano: 2020-12-09 - Zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-23 - Zakup energii elektrycznej w latach 2021-2022
Dodano: 2020-11-12 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego gminy Korsze
Dodano: 2020-10-12