Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Winiary 4B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5452866 , fax. 065 5462717
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Winiary 4B 4B
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5452866, fax. 065 5462717
    REGON: 41003570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rawicz.zapis.net.pl/cache/10//1195/3234/3235/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamawiającego wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby zamówienia w okresie od 01.02.2015 r. do 31.12.2015 r. wynosi 7 900 kWh b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczeniu usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa 2. Zamawiający informuje, że wybór sprzedawcy dla wymienionych punktów poboru (zał. nr 1) odbywa się po raz pierwszy. Zamawiający ma obecnie zawarte umowy o świadczenie usługi kompleksowej na czas nieokreślony z ENEA S.A. ul. Góreckiej 1, 60-967 Poznań 2) Zamawiający zastrzega, że w okresie obowiązywania umowy ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy w stosunku do szacunkowego zapotrzebowania może ulec zmianie +/- 15 %. 3) Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( tj. Dz. U. z 2012 r. poz 1059 z późniejszymi zmianami) oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych i Polskich Normach. 4) Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem lub posiadać zapewnienie (promesę) o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 5) Dostarczana energia elektryczna musi spełniać parametry jakościowe - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz 623 z późniejszymi zmianami). 6) Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh. 7) Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny. 8) Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami powinny być przygotowane przez Wykonawcę w/g postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rawicz.zapis.net.pl/cache/10//1195/3234/3235/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach