Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY WSPÓLNYCH ZMAWIAJĄCYCH NA TERENIE GMINY ZALESZANY NA ROK 2020

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY WSPÓLNYCH ZMAWIAJĄCYCH NA TERENIE GMINY ZALESZANY NA ROK 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) na potrzeby: 1) Oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Zaleszany oraz obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Zaleszany tj.: a) Zespołu Szkół w Turbi ul. Sandomierska 45, 37-415 Zaleszany. b) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zbydniowie, ul. Sandomierska 210, 37-415 Zaleszany. c) Zespołu Szkół w Zaleszanach, ul. Sandomierska 95, 37-415 Zaleszany. d) Publicznej Szkoły Podstawowej w Skowierzynie, Skowierzyn 13, 37-415 Zaleszany. e) Centrum Usług Wspólnych, Plac Kościuszki 6, 37-415 Zaleszany w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 2) Gminnego Ośrodka Kultury w Zaleszanach, Plac Kościuszki 4, 37-415 Zaleszany w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 3) Obiektów Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zaleszanach z siedzibą w Zbydniowie, ul. Parkowa 8 – 37-415 Zaleszany w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 4) Obiektów Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach Sp. z o.o., Dzierdziówka 168, 37-415 Zaleszany w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 5) Obiektów jednostek Stowarzyszenia Integracji Edukacyjnej ,,Pi-Ko-Ma”, Pilchów, ul. Por. Józefa Sarny 3A, 37-464 Stalowa Wola tj.: a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Kotowej Woli, Kotowa Wola 1, 37-415 Zaleszany. b) Publicznej Szkoły Podstawowej w Majdanie Zbydniowskim – Wólce Turebskiej, Majdan Zbydniowski 1, 37-415 Zaleszany c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Pilchowie, ul. por. Józefa Sarny 1, 37 – 464 Stalowa Wola. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I – Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Zaleszany i jej jednostek organizacyjnych. Część II – Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Ośrodka Kultury w Zaleszanach. Część III – Zakup energii elektrycznej dla obiektów Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Zaleszanach z siedzibą w Zbydniowie. Część IV – Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zaleszanach. Część V - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Stowarzyszenia Integracji Edukacyjnej ,,Pi-Ko-Ma” 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz punktów poboru energii oraz poszczególnych płatników zawarty został w Załącznikach nr 1a – część I, 1b – część II, 1c – część III, 1d – część IV, 1e – część V do SIWZ. 4. Gmina Zaleszany jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich Zamawiających. 5. Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Zamawiających, przy czym w stosunku do Zamawiającego – Gminy Zaleszany oraz Stowarzyszenia Integracji Edukacyjnej ,,Pi-Ko-Ma” również na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne/jednostki Zamawiającego, które będą oddzielnymi płatnikami, a które są szczegółowo opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wyjątek stanowi jednostka organizacyjna Zamawiającego Gminy Zaleszany – Centrum Usług Wspólnych, gdzie umowa będzie zawierana z Zamawiającym Gminą Zaleszany a tylko płatnikiem i odbiorcą będzie Centrum Usług Wspólnych. 6. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów do którego przyłączone są obiekty Zamawiających i ich jednostek organizacyjnych. Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD. 7. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 8. Zamawiający informuje, że umowy zawarte na punkty pomiarowe wykazane w przedmiotowym przetargu są umowami rozdzielonymi oraz kompleksowymi. Szczegółowy wykaz rodzajów umów zawartych dla poszczególnych punktów pomiarowych oraz okres ich obowiązywania określony zastał w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d i 1e do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał umowę lub promesę zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) – PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Rzeszowie, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów wskazanych w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ. 10. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.), Kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie . 11. Planowana szacowana roczna wielkość zapotrzebowania na energię - szacunkowa łączna ilość energii rocznie to ok. 1 681 730 kWh/rok (taryfa C11- ok. 1 038 193 kWh/rok, C12a - ok. 3 392 kWh/rok , C21- ok. 379 995 kWh/rok, G11 – ok. 2 366 kWh/rok, B23 – ok. 257 784 kWh/rok), w tym: a) Dla Części I – ok. 913 848 kWh/rok (taryfa C11 – ok. 911 522 kWh/rok, G11 - ok. 2 326 kWh/rok) b) Dla części II – ok. 12 050 kWh/rok (taryfa C11 – ok. 12 050 kWh/rok) c) Dla części III – ok. 15 018 kWh/rok (taryfa C11 – ok. 15 018 kWh/rok) d) Dla części IV – ok. 717 180 kWh/rok (taryfa C11 – ok. 76 009 kWh/rok, C12a – ok. 3 392 kWh/rok, C21 - ok. 379 995 kWh/rok, B23 - ok. 257 784 kWh/rok) e) Dla części V - ok. 23 634 kWh/rok (taryfa C11 – ok. 23 594 kWh/rok, G11 - ok. 40 kWh/rok). 12. Wskazane ilości zużycia energii są orientacyjne (szacunkowe) niezbędne do określenia wartości zamówienia oraz wybrania najkorzystniejszej oferty. Określona powyżej ilość może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia wg. rzeczywistego zużycia. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za fatycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie. 13. Rozliczenia za pobrana energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych. 14. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. O rezygnacji z punktów odbioru oraz o zamknięciu lub likwidacji obiektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Nie wymaga również aneksu do umowy zmiana mocy umownej w przypadkach określonych w zdaniu pierwszym i drugim. 15. Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku do umowy (w ramach tych samych grup taryfowych) poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej. 16. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 17. W przypadku zaistnienia potrzeby dla punktów poboru, dla których będą obowiązywać umowy kompleksowe, obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym OSD w sprawach związanych z zawarciem nowej umowy dystrybucyjnej. Do wykonania w/w czynności Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo. 18. W ramach zawartej umowy sprzedaży oraz bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe. 19. Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niezbilansowaniem. Wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym wynikające z Umowy, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują wybranemu w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż, posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie trwania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1)formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2)formularz cenowy (załącznik nr 2a do SIWZ), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; 4)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 4 do SIWZ; 5)zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach