Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublińcu oraz jednostek organizacyjnych

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublińcu oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublińcu i jednostek organizacyjnych. Wykaz punktów poboru został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy wynosi: 1 990 MWh. 3.Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4.Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu cenowym obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Dołączenie nowego punktu poboru energii elektrycznej może nastąpić w przypadku, jeśli grupa taryfowa będzie zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wymaga zmiany umowy (aneksu). 5.Obowiązujące umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. Umowy zakupu energii elektrycznej obowiązują do dnia 31 grudnia 2015r. 6.Ceny i stawki określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia z wyjątkiem sytuacji, w której dokona się zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 7.Umowy na zakup energii elektrycznej Zamawiający i Odbiorcy będą podpisywać w swoim imieniu i na swoją rzecz. Na podstawie tych umów Zamawiający i pozostali Odbiorcy zobowiązują się do opłacania należności za energię elektryczną na podstawie wystawionych na ich rzecz przez Wykonawcę faktur i dostarczonych przez Wykonawcę na adres tych jednostek. 8.Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) i Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 121) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie. 9.Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości 13 000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 21 września 2015r. do godz. 9.30

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach