Gmina Mykanów ogłasza przetarg
- Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1 1
42-233 Mykanów, woj. śląskie
tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
REGON: 15139811000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków użyteczności publicznej Gminy Mykanów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż energii elektrycznej do 105 punktów poboru energii w tym do 92 obwodów oświetlenia ulicznego oraz 13 obiektów użyteczności publicznej. Zestawienie punktów poboru wyszczególniono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy 935 000 kWh, w tym: energia rozliczana całodobowo dla potrzeb oświetlenia drogowego 818 000 kWh energia rozliczana całodobowo dla potrzeb obiektów użyteczności publicznej 117 000 kWh Moc zapotrzebowana wynosi łącznie 428,3 kW, w tym 241 kW dla oświetlenia ulicznego i 187,3 kW dla obiektów użyteczności publicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają koncesję na sprzedaż energii elektrycznej, c) posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie miasta Częstochowy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5.a) niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5.b) niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie o posiadaniu koncesji na sprzedaż energii elektrycznej- zawarte w druku Oferta 6.3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 5.c) niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Miasta Częstochowy - zawarte w druku Oferta 6.4. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 2 do specyfikacji). Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla Głównego Instytutu Górnictwa
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg na energię elektryczną
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-26 - Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby obiektów Agencji Inicjatyw Gospodarczych S.A. : Park Wodny oraz Hala Sportowa w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej 2016/2018
Dodano: 2016-06-21 - Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
Dodano: 2016-05-23 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej
Dodano: 2016-04-15