Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic, budynków Urzędu Miasta, jednostek organizacyjnych

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic, budynków Urzędu Miasta, jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów użyteczności publicznej oraz jednostek podległych usytuowanych w granicach administracyjnych miasta Milanówka. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), dalej w treści jako: ,,Prawo energetyczne’’ oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonywania w jego imieniu czynności niezbędnych w przeprowadzaniu procesu zmiany Sprzedawcy. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Warszawie. Dostawa będzie się odbywała na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. Łączne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku wyniesie 1 886 788 kWh. Przewidywane zużycie dla poszczególnych grup taryfowych: C11o – 1 168 000 kWh, C11 – 212 848 kWh, C12a – 48 640 kWh, C21 – 319 018 kWh, R – 53 064 kWh, C12a – 85 218 kWh. Rozliczenia z tytułu poboru energii elektrycznej będą się odbywać na podstawie odczytów danych z układów pomiarowo-rozliczeniowych udostępnianych przez OSD. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana w SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu o +/- 10% lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Punktów Poboru Energii. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego lub poszczególnych Odbiorców końcowych (jednostek budżetowych) żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii wskazana w SIWZ. Zamawiający informuje, że wszystkie punkty wskazane w załączniku do SIWZ (oświetlenie uliczne) mają zamontowane zegary astronomiczne. Szczegółowo obowiązki Wykonawcy określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, dalej jako: ,,Wzór umowy’’. 2. Zamawiający – w myśl przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – nie określa wymagania dotyczącego zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na sprzedaż energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2 a do SIWZ - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (jeżeli Zamawiający stawiał wymagania w tym zakresie - zgodnie z rozdz. II ust. 3 SIWZ). Natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. II ust. 2 SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach