Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY JONKOWO W 2021 r.

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY JONKOWO W 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Jonkowo. 2. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego wynosi: 411,8 MWh. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zgłoszenia o zawarciu Umowy na sprzedaż energii elektrycznej, 2) sprzedaży w 2021 r. energii elektrycznej z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii elektrycznej rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, 3) przeniesienia na Zamawiającego własności energii elektrycznej, 4) bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego, 5) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, 6) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen oraz zasad rozliczeń, 7) przyjmowania wniosków i reklamacji, 8) przekazywania istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, 9) rozliczania za dostarczoną energię elektryczną na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych. 10) zgłoszenia o zawarciu Umowy na sprzedaż energii elektrycznej, 11) sprzedaży energii elektrycznej z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii elektrycznej rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, 12) przeniesienia na Zamawiającego własności energii elektrycznej, 13) bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego, 14) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, 15) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen oraz zasad rozliczeń, 16) przyjmowania wniosków i reklamacji, 17) przekazywania istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, 18) rozliczania za dostarczoną energię elektryczną na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych. 4. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanej ceny jednostkowej. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej wysokości. 5. Dostawy energii będą się odbywać na postawie jednej umowy sprzedaży zawartej z wybranym Wykonawcą. 6. Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Jonkowo odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA Operator SA, na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (jedn. tekst. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego (jedn. tekst. Dz. U. z 2019 r. poz. 1045) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 7. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawiera CZĘŚĆ II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium we wskazanej wyżej wysokości winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie z podaniem tytułu: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Jonkowo w 2021 r.”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 3, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (jedn. tekst. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.) ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz informacji zawartych w ofercie; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) warunek zostanie spełniony jeśli co najmniej jeden z Wykonawców będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty - jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentów właściwych dla formy organizacyjnej Wykonawcy (np: rejestr sądowy, wpis do ewidencji działalności gospodarczej). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach