Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV – 09310000-5 – Energia elektryczna 3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian lokalizacyjnych i liczbowych (zarówno zwiększenie jak i zmniejszenie ) punktów poboru energii elektrycznej dla potrzeb obiektów administrowanych przez Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, które dokonywane będą na podstawie wniosku zamawiającego aneksem do umowy. W aneksie zostaną podane dane techniczne oraz lokalizacyjne nowych, bądź zlikwidowanych punktów poboru energii elektrycznej. W/w zmiany nie będą wpływać na ceny jednostkowe określone w ofercie i umowie z wybranym wykonawcą. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian sprzedażowej grupy taryfowej. Zmiany dokonywane będą na wniosek zamawiającego aneksem do umowy. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian mocy przyłączeniowej i mocy umownej dla poszczególnych punktów poboru o ile pozwolą na to warunki techniczne. 4. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 5. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 6. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 7.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia 7.2. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 8. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 74 9. Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu w załączniku nr 1do SIWZ 10. Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - ENERGA OPERATOR 11. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [kWh] - 801141 12. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Umowy dystrybucyjne zawarto na czas nieokreślony. 13. Umowy zakupu energii są ważne do 31.12.2017 r. 14. Sposób wypowiedzenia umów - Umowy nie wymagają wypowiedzenia. 15. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami wynikającymi ze zmian powszechnie obowiązującego prawa. 16. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy 17. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2 do umowy Informacja o płatnikach - Zamawiający jest płatnikiem należności za zakup energii elektrycznej zużytej w obiektach wg wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach