Przetargi.pl
”Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie”, z podziałem na części: 1 i 2

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-193 Knurów, ul. Sztygarska - Hala Sportowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 304 810 , fax. 323 304 812
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sztygarska - Hala Sportowa
    44-193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 304 810, fax. 323 304 812
    REGON: 27690559500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie”, z podziałem na części: 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na następujące części zamówienia: 1) część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1a do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ oraz rozliczanie energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji o mocy 40 kW (Pływalnia Kryta w Knurowie przy ul. Szpitalnej) i małej instalacji o mocy 200 kW (Pływalnia Kryta i Hala Sportowa przy ul. Górniczej 2) wprowadzonej przez Zamawiającego do sieci elektroenergetycznej - po uzyskaniu zgody Województwa Śląskiego - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać energię elektryczną o parametrach jakościowych i wg standardów jakościowych obsługi Zamawiającego, określonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, w tym m. in.: 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), zwanego „rozporządzeniem systemowym”; 2) Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503), zwanego „rozporządzeniem taryfowym”. 3. W ramach zamówienia w części 2 Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać energię elektryczną wytworzoną w mikroinstalacji i małej instalacji, wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ, wprowadzaną do sieci elektroenergetycznej, po uzyskaniu zgody Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 4. Usługa dystrybucji energii elektrycznej jest obecnie realizowana na podstawie oddzielnej umowy zawartej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 5. Wykonawca realizujący zamówienie na daną część winien przez cały okres realizacji zamówienia: 1) mieć zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego wskazanym w ust. 4, w tym na bilansowanie energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii; 2) posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3) posiadać uprawnienia do rozliczania energii elektrycznej wprowadzanej do sieci elektroenergetycznej przez Zamawiającego (dotyczy części 2). 6. Szczegółowe wykazy punktów poboru energii elektrycznej stanowią załączniki nr 1 do wzorów umów dla części 1 i części 2 zamówienia (załączniki nr 1a i 1b). 7. Wykazy dotychczasowych sprzedawców energii elektrycznej w poszczególnych częściach zamówienia stanowią załączniki nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ. 8. Prognozowane zużycie energii elektrycznej: 1) część 1 zamówienia - 630 000 kWh (na okres 1 roku) 2) część 2 zamówienia – 1 620 000 kWh (na okres 2 lat) Prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych wysokościach. 9. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. 10. Ilość zakupionej energii rozliczana będzie według rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego. 11. Wykonawca gwarantuje stałą cenę w okresie trwania umowy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, zawierające następujące dokumenty: 1) wzór umowy dla części 1 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 1 zamówienia; 2) wzór umowy dla części 2 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 – szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 2 zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 1a i nr 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1) Część 1 - 7 000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych), 2) Część 2 - 18 000,00 zł (słownie osiemnaście tysięcy złotych), Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia może wnieść wadium w pieniądzu łącznie w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie w GETIN NOBLE Bank S. A., konto nr 73 1560 0013 2097 8226 6000 0010. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843). Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert – w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa wyżej zostanie spełniony jeżeli podmiot, który będzie wykonywał tą część zamówienia, do której koncesja jest wymagana, wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ww. przepisami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mosirknurow.pl w zakładce Ogłoszenia, dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach