Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2018

Miasto i Gmina Szczawnica ogłasza przetarg

  • Adres: 34460 Szczawnica, ul. Szalaya
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2622203, 2622530 , fax. 182 622 530
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szczawnica
    ul. Szalaya 103
    34460 Szczawnica, woj. małopolskie
    tel. 018 2622203, 2622530, fax. 182 622 530
    REGON: 52638600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. dla Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określono w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Szczawnica: - Szkoła Podstawowa nr 1 w Szczawnicy, ul. Główna 12, 34-460 Szczawnica, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Szczawnicy, ul. Główna 116, 34-460 Szczawnica, - Miejskie Przedszkole Publiczne w Szczawnicy, ul. Jana Wiktora 7A, 34-460 Szczawnica, - Szkoła Podstawowa w Szlachtowej, Szlachtowa ul. Jana Pawła II 25, 34-460 Szczawnica, - Budynek Oddziału Przedszkolnego, Szlachtowa ul. Jana Pawła II 25, 34-460 Szczawnica, - Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Główna 6, 34-460 Szczawnica, - Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zawodzie 19c, 34-460 Szczawnica. Zamówienie obejmuje także nowe punkty odbioru, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy. W związku z charakterem zamówienia podane wielkości stanowią odwzorowanie zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w przetargu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. Zamawiający wymaga, by wykonawca realizujący zamówienie posiadał zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – TAURON Dystrybucja S. A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów i urządzeń Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania wyżej wymienionej czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Miasto i Gmina Szczawnica oraz jej jednostki organizacyjne posiadają aktualnie zawarte umowy na zakup energii elektrycznej obowiązujące do 31.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach