Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 01.01.2020 R. DO 31.12.2020 R.

Gmina Zelów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 44 634 10 00 , fax. 0 44 634 13 41
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zelów
    ul. Żeromskiego 23
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 0 44 634 10 00, fax. 0 44 634 13 41
    REGON: 59064827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 01.01.2020 R. DO 31.12.2020 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Zelów oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZELÓW WOKRESIE OD 01.01.2020 R. DO 31.12.2020 R.” Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 5.1 do SIWZ). 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 1 777 693 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 5.1 do SIWZ ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie zmiany sprzedawcy. 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla 183 PPE odbywa się po raz kolejny. Obecne rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej obowiązują do 31.12.2019 r. nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Umowa kompleksowa obowiązuje dla 1 PPE, została wypowiedziana na dzień 31.01.2020 r. Dla wszystkich PPE obecnym sprzedawcą jest PGE Obrót S.A. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej dla 183 PPE zawarte są na czas nieokreślony. Dla 1 PPE konieczne jest zawarcie nowej umowy o świadczenie usług dystrybucji. Szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (zał. nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami SIWZ; 2) Informacje o podwykonawstwie (jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawstwo w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać podwykonawcom żadnej części zamówienia); 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy); 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach