GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny ogłasza przetarg
- Adres: 99-440 Zduny, 1 C
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny
1 C
99-440 Zduny, woj. łódzkie
REGON: 750148561 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Zduny, jej jednostek organizacyjnych oraz Gminnego Domu Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.2. Gmina Zduny oraz jednostki wymienione w załączniku nr 1.1 do SWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3. Obowiązkiem wyłonionego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2) do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4).4. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu:1) Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Bąkowie Górnym2) Szkoły Podstawowej im. Pierwszego Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego w Nowych Zdunach3) Biblioteka Publiczna i Dom Kultury Gminy Zduny5. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ:1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 759 348,00 kWh.2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa (załącznik nr 2) do projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4), w szczególności do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.6. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Szczegółowe informacje zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące terminów obowiązywania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej w przypadku kolejnej zmiany sprzedawcy zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SWZ. W Załączniku nr 1 do SWZ wskazany został obecny sprzedawca energii elektrycznej7. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części ze względu na to, że w ramach zamówienia nie da się wyodrębnić kilku zadań, etapów trwania zamówienia, które umożliwiłyby złożenie oferty przez Wykonawców specjalizujących się w wąskiej dziedzinie działalności. Gminie trudno byłoby kontrolować wykonanie zamówienia, wydatkowanie finansów w przypadku umów zawartych z kilkoma Wykonawcami na ten sam przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy obowiązywały inne ceny jednostkowe za energię elektryczną dla poszczególnych grup taryfowych. Zamawiający na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej wymaga przedstawienia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch klientów, na rzecz których była lub jest wykonywana sprzedaż energii elektrycznej o wielkości co najmniej 0,7 GWh w skali roku dla każdego odbiorcy. Dlatego też postawione wymagania w żaden sposób nie ograniczają udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) ze względu na stawiane wymagania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Głuchów oraz jednostek organizacyjnych”
Dodano: 2024-06-06 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-15 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KIERNOZIA
Dodano: 2024-02-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BURZENIN, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, GMINNEGO DOMU KULTURY ORAZ JEDNOSTEK OSP
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2023-12-07 - Zakup oleju napędowego, etyliny Pb 95 oraz gazu LPG do pojazdów i sprzętu będących własnością Gminy Rzeczyca w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Poddębice”
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na wybranych budynkach PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-04-04