Gmina Wielgomłyny ogłasza przetarg
- Adres: 97525 Wielgomłyny, ul. Rynek
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 871 087 , fax. 447 871 082
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgomłyny
ul. Rynek 1
97525 Wielgomłyny, woj. łódzkie
tel. 447 871 087, fax. 447 871 082
REGON: 55200100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielgomlyny.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Wielgomłyny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1 008 912,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy w przypadku większości punktów poboru odbywa się po raz kolejny. W przypadku punktów poboru, dla których zmiana sprzedawcy ma miejsce po raz kolejny Umowy sprzedazy energii elektrycznej zawarte są na czas określony do 31.12.2019 r., a sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. W przypadku punktów poboru, dla których zmiana sprzedawcy ma miejsce po raz pierwszy obecnie obowiązującymi Umowami są Umowy kompleksowej sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, a sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wypowiedzenia Umów i terminów wejścia zamówienia uwzględnione zostały w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 232 049,76 zł. Gmina Wielgomłyny oraz jednostki wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: Ochotnicza Straż Pożarna w Pratkowicach, Ochotnicza Straż Pożarna w Wielgomłynach, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Wielgomłynach, Gminna Biblioteka Publiczna w Wielgomłynach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Krzętowie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielgomłynach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Zagórzu, Publiczne Gimnazjum, Zakład Komunalny w Wielgomłynach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwy¬konawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-15 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KIERNOZIA
Dodano: 2024-02-09 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BURZENIN, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, GMINNEGO DOMU KULTURY ORAZ JEDNOSTEK OSP
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2023-12-07 - Zakup oleju napędowego, etyliny Pb 95 oraz gazu LPG do pojazdów i sprzętu będących własnością Gminy Rzeczyca w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów na terenie Gminy Poddębice”
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na wybranych budynkach PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-04-04 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2023-01-25