Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 624 015, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 624 015, , fax. -
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne, na potrzeby Gminy Suchań oraz gminnych jednostek organizacyjnych. 2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy energii elektrycznej: 1) do 38 punktów zasilania obiektów, dla których płatnikiem jest Gmina Suchań, 2) do 20 punktów zasilania oświetlenia ulicznego, dla których płatnikiem jest Gmina Suchań, 3) do 1 punktu zasilania obiektu, dla którego płatnikiem jest Szkoła Podstawowa w Suchaniu. 3. Szacunkowa łączna ilość energii dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku do SIWZ, w okresie trwania umowy, wyniesie 976 940 kWh, w tym: 1) Gmina Suchań – punkty zasilania obiektów: 517 940 kWh, 2) Gmina Suchań – punkty zasilania oświetlenia ulicznego: 291 000 kWh. 3) Szkoła Podstawowa w Suchaniu – punkt zasilania budynku: 168 000 kWh.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 (pięć tysięcy) złotych. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pyrzycko-Stargardzki Bank Spółdzielczy Oddział Stargard, Nr 02 9387 1042 4206 0091 2000 0030. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 7. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 8. Zamawiający wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji – oryginał dokumentu został złożony w taki sposób, aby można było go oddzielić od reszty oferty, natomiast kopię poręczenia lub gwarancji (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) dowód wniesienia wadium (obowiązkowy w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż gotówka), 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach