Gmina Secemin ogłasza przetarg
- Adres: 29-145 Secemin, ul. Struga 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 35 56 017 , fax. 0-34 35 56 017
- Data zamieszczenia: 2015-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Secemin
ul. Struga 2 2
29-145 Secemin, woj. świętokrzyskie
tel. 0-34 35 56 017, fax. 0-34 35 56 017
REGON: 15139899400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsecemi.vot.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Secemin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Secemin zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 2. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę na dystrybucję z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na czas nieoznaczony, a jest nim Tauron Dystrybucja S.A. 3. Zakup będzie odbywał się na podstawie podpisanej umowy na sprzedaż energii elektrycznej wraz z załącznikami, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla zamówienia w okresie od 1-09-2015 r. do 31-12-2015 r. wynosi 1.119.500,00 kWh (890.000,00 kWh na rok). 5. Podana wartość jest wyliczona na podstawie zużycia za okres od 1-08-2014 r. do 31-07-2015 r. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej ilości zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 6. Zamówienie będzie realizowane od skutecznego zgłoszenia u OSD zmiany sprzedawcy energii elektrycznej do 31-12-2016 r. 7. Zamawiający informuje, że ewentualny proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywać się będzie po raz kolejny dla większości punktów poboru energii elektryczne. 8. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 1 do umowy na sprzedaż energii elektrycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Górno na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej do celów oświetlenia drogowego w granicach administracyjnych Gminy Gowarczów oraz do zasilania obiektów użytkowanych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne Gminy Gowarczów.
Dodano: 2016-05-31 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych)
Dodano: 2016-04-15 - Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).
Dodano: 2016-04-08 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Chęciny i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-09 - Zakup energii elektrycznej dla Gminy Chęciny na potrzeby oświetlenia ulicznego
Dodano: 2016-02-04 - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
Dodano: 2016-02-02 - Zakup energii elektrycznej do celów zasilania obiektów Miejskiego Zarządu Obiektami Sportowymi w Końskich
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dystrybucja energii elektrycznej.
Dodano: 2015-12-02