Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 63900 Rawicz, ul. Winiary
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 461 881 , fax. 655 462 717
- Data zamieszczenia: 2017-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych
ul. Winiary
63900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 655 461 881, fax. 655 462 717
REGON: 41003570000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zukrawicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz Zakładu Usług Komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby zamówienia w okresie od dnia 01.01.2018r. do dnia 31.12.2018r. – wynosi 140 188 kWh 2. reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalenia w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji – na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy, lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada zawartą umowę z OSD tj. ENEA Operator sp. z o.o. na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń wskazanych wyżej Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. (Pełnomocnictwo należy złożyć w przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik jak również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego) Dokument pełnomocnictwa ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powinien zawierać co najmniej wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowienie Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jedn.org. i zak. budż.
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
Dodano: 2024-05-21 - Dostawa energii elektrycznej w imieniu zamawiającego z Rynku Dnia Następnego RDN (SPOT)
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
Dodano: 2024-04-14 - Świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg publicznych w obrębie administracyjnym Gminy Kłodawa
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynków Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa energii elektrycznej na rok 2024
Dodano: 2023-12-22 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2023-12-04 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2023-11-24 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2023-11-23