Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
- Data zamieszczenia: 2015-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
ul. Piłsudskiego 21 21
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
REGON: 41105072900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wskazanych w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części. I tak: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 1 zamówienia w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - wynosi 1 700 000 kWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C12b dzienna - 533 237 kWh, C12b nocna - 1 104 913 kWh, C11o - 35 342 kWh, C11 - 26 508 kWh. b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do Zamawiającego (np. budynki administracyjne Urzędu, świetlice wiejskie, strażnice itd.) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) zakup energii elektrycznej; szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 2 zamówienia w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. - wynosi 258 757 kWh. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C11 - 242 484 kWh, C12a - 14 588 kWh, w tym: poza szczytem - 10 590 kWh, szczyt - 3 998 kWh, C12b - 488 kWh, w tym: taryfa dzienna 488 kWh, nocna - 0 kWh, G11 - 1 197 kWh. b) reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji - na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 2. Wyżej opisane części zamówienia stanowią Część 1 i Część 2 przedmiotu zamówienia, a szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wybór sprzedawcy dla wymienionych punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Zamawiający ma obecnie zawarte umowy obowiązujące do końca 2015 roku na sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. I tak obecnymi sprzedawcami energii są: -Część 1 przedmiotu zamówienia - oświetlenie uliczne: RWE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (kod 00-347) ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41. - Część 2 przedmiotu zamówienia - pozostałe obiekty: CORRENTE spółka z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim (kod 05-850) ul. Konotopska 4. 4. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. z ENEĄ Operator spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 5. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na wybraną część na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 15 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 7. Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( t.j. Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 z późniejszymi zmianami ) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych i Polskich Normach. 8. Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem lub posiadać zapewnienie (promesę) o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia. 9. Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04.05. 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późniejszymi zmianami ). 10. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh. Dane podane w załącznikach 6 i 7 do SIWZ dot. planowanego zużycie energii są wartościami przewidywanymi i w przypadku zapotrzebowania mniejszej ilości Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 11. Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny. 12. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami powinny być przygotowane przez Wykonawcę w/g postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do rozpoczęcia świadczenia dostaw w takim terminie, aby mogły być one realizowane bezpośrednio po zakończeniu terminu dotychczas obowiązujących umów tzn. w terminie nie późniejszym niż 1 stycznia 2016 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Gminę Strzałkowo oraz oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Krajenka oraz jednostek organizacyjnych na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz-Zakładu Usług Komunalnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ - szpitale w Poznaniu , Ludwikowie i Chodzieży
Dodano: 2016-06-07 - Zakup energii elektrycznej do budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
Dodano: 2016-05-18 - Zakup Energii Elektrycznej dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i jednostek pomocniczych w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu
Dodano: 2016-03-16 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-02-03