Gmina Narol ogłasza przetarg
- Adres: 37-610 Narol, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 63170 87 , fax. 16 6317104
- Data zamieszczenia: 2016-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Narol
ul. Rynek 1
37-610 Narol, woj. podkarpackie
tel. 16 63170 87, fax. 16 6317104
REGON: 65090063100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.narol.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY NAROL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Narol oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY NAROL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.2) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 898 637,25 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 206 686,57 zł netto. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy (zał. nr 5.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: Środowiskowego Domu Samopomocy w Lipsku, Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Hucie Różanieckiej, Zespołu Szkół w Łukawicy Szkoła Podstawowa w Łukawicy, Zespołu Szkół w Rudzie Różanieckiej Szkoła Podstawowa w Rudzie Różanieckiej, Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta, Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Narolu. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się dla większości punktów poboru po raz kolejny. Terminy obowiązywania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej oraz okresy wypowiedzeń umów kompleksowych zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE
Dodano: 2023-10-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-09-26 - ,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DYSTRYBUCJI ENERGII ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTEK SP ZOZ NR 1 W RZESZOWIE
Dodano: 2021-05-12 - „Całodobowa i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe w okresie 3 lat od podpisania umowy”.
Dodano: 2021-03-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-10 - "Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2021-01-22