Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz jednostek podległych

Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 34450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 30 77 , fax. 18 262 34 55
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem
    ul. Rynek 35
    34450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 262 30 77, fax. 18 262 34 55
    REGON: 100241000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Krościenko nad Dunajcem oraz jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych oraz jednostek podległych Gminy Krościenko nad Dunajcem w latach 2018-2019. Zamówienie dotyczy 60 punktów poboru energii – budynków, lokali, urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji. Zamówienie obejmuje także nowe punkty odbioru nie wskazane w zestawieniu stanowiącym nr 1 do SIWZ, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz Polskimi Normami. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie dostawy tj. w okresie 24 miesięcy wynosi łącznie około 1 426 000 kWh. W związku z charakterem zamówienia podane wielkości stanowią odwzorowanie zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w przetargu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania wyżej wymienionej czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. Gmina Krościenko nad Dunajcem posiada zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony z Tauron Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie. Gmina Krościenko nad Dunajcem oraz jednostki podległe posiadają aktualnie zawarte umowy na zakup energii elektrycznej obowiązujące do 31.12.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 SIWZ). 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy), lub inny dokument, z którego pełnomocnictwo wynika. 3) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Załącznik nr 4 do SIWZ.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach