Gmina Karpacz ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 757 619 224
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
ul. Konstytucji 3-go Maja 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 757 619 224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.karpacz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KARPACZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. 1) Gmina Karpacz oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KARPACZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez poszczególne jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 1110507,00 kWh. 2) Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 410887,59 zł. 3) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: • Przedszkola w Karpaczu • Szkoły Podstawowej w Karpaczu • Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ V.2.3 i 4 z VII 1,2,3,4 i VII 5.2), 3), 4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-07-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-06-03 - Świadczenie usług odbioru energii elektrycznej wytworzonej z mikroinstalacji przy ul. Szwajcarskiej we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 23 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PODGÓRZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa energii elektrycznej dla WARR S.A. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROKU 2024
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa energii elektrycznej do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
Dodano: 2023-04-18 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2023
Dodano: 2023-02-06