Gmina Horyniec-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 37620 Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 313 455 , fax. 166 313 455
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Horyniec-Zdrój
Al. Przyjaźni 5
37620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 166 313 455, fax. 166 313 455
REGON: 65090067700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.horyniec-zdroj.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY HORYNIEC-ZDRÓJ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Horyniec-Zdrój oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY HORYNIEC-ZDRÓJ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1 do SIWZ). Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 2 865 402,00 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 659 042,46 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE
Dodano: 2023-10-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-09-26 - ,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DYSTRYBUCJI ENERGII ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTEK SP ZOZ NR 1 W RZESZOWIE
Dodano: 2021-05-12 - „Całodobowa i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe w okresie 3 lat od podpisania umowy”.
Dodano: 2021-03-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-10 - "Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2021-01-22