Gmina Grębów ogłasza przetarg
- Adres: 39-410 Grębów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 158 112 805
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
Rynek 1
39-410 Grębów, woj. podkarpackie
tel. 15 8513764, 8112715, fax. 158 112 805
REGON: 83040917500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Grębów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego. Całkowite szacowane zużycie energii [kWh] w okresie 12 miesięcy wynosi 1 577 793 kWh w tym: strefa całodobowa – 1 329 523 kWh, strefa szczyt przedpołudniowy – 43 168 kWh, strefa szczyt popołudniowy – 31 295 kWh, strefa pozostałe godziny doby 173 807 kWh. Powyższe dane są orientacyjne, wykonawca powinien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ok. 10 %. Gmina Grębów jako zamawiający działa w imieniu własnym i jednostek organizacyjnych gminy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, formularz cenowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE
Dodano: 2023-10-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-09-26 - ,,Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2023-02-16 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DYSTRYBUCJI ENERGII ORAZ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO JEDNOSTEK SP ZOZ NR 1 W RZESZOWIE
Dodano: 2021-05-12 - „Całodobowa i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe w okresie 3 lat od podpisania umowy”.
Dodano: 2021-03-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-02-10 - "Zakup detalicznych ilości paliw dla potrzeb Gminy Baranów Sandomierski”
Dodano: 2021-01-22