Gmina Gniewoszów ogłasza przetarg
- Adres: 26920 Gniewoszów, Ul. Lubelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 621 50 03 , fax. 48 621 50 46
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewoszów
Ul. Lubelska 16
26920 Gniewoszów, woj. mazowieckie
tel. 48 621 50 03, fax. 48 621 50 46
REGON: 67022365200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gniewoszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY GNIEWOSZÓW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie 1. a) sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1, zgodnie z warunkami umowy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. w ilości ok.415 658 kWh, b) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru otrzymywanych przez OSD, c) bilansowania handlowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, d) zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, e) dokonania w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej , na podstawie załączonego do niniejszej umowy pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, f) reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. Czynności opisane w pkt d), e), Wykonawca wykona w terminie 10 dni roboczych, licząc od daty podpisania niniejszej umowy oraz otrzymania wszelkich danych oraz dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. O fakcie zgłoszenia umowy oraz o wyniku weryfikacji zgłoszenia (zgodnie z treścią pkt d) ust. 1 Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej. W dniu zawarcia niniejszej umowy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw (załącznik nr 2 do umowy) w tym zakresie. 2) Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się poboru po raz kolejny. Obecnym sprzedawcą jest PGE OBRÓT S.A. Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony.Umowy dystrybucyjne na czas nieokreślony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-23 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2024-01-23 - Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - Rozliczenie energii elektrycznej dla obiektów PAŻP zasilanych z infrastruktury elektroenergetycznej MPL Kraków-Balice przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-29 - „Dostawa energii elektrycznej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Żabia Wola oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-23