Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Domaniewice

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 383 522 , fax. 468 383 377
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 468 383 522, fax. 468 383 377
    REGON: 75014822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.domaniewice.bipst.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Domaniewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Domaniewice zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1 061 750,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się w większości punktów poboru po raz kolejny. Obecnie obowiązujące Umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte są na czas określony do 31.12.2017 r., a sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. W przypadku punktów poboru, gdzie zmiana sprzedawcy ma miejsce po raz pierwszy obowiązują Umowy kompleksowe sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, zawarte są z PGE Obrót S.A. na czas nieokreślony z możliwością 3 – miesięcznego okresu wypowiedzenia. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 244 202,50 zł. Gmina Domaniewice zawrze jedną Umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu Gminy i jednostek organizacyjnych wymienionych w Szczegółowym opisie Przedmiotu Zamówienia i opatrzonych znakiem*. Odrębną Umowę zawrze Gminny Ośrodek Kultury w Domaniewicach. Faktury za sprzedaż energii elektrycznej powinny być wysyłane na adresy poszczególnych odbiorców. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: Publiczne Przedszkole w Domaniewicach wraz z oddziałem zamiejscowym w Skaratkach, Szkoła Podstawowa w Domaniewicach, Szkoła Podstawowa w Skaratkach, a także samorządowej instytucji kultury jaką jest Gminny Ośrodek Kultury w Domaniewicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Zamawiający nie przewiduje procedury odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. Ustawy Pzp. Zamawiający wraz z wnioskiem wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń o których mowa w ogłoszeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach