Gmina Borów ogłasza przetarg
- Adres: 57160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
ul. Konstytucji 3 Maja 22
57160 Borów, woj. dolnośląskie
tel. 713 933 022, fax. 713 933 035 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Borów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę energii elektrycznej do punktów poboru określonych w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych nie wymienionych, których potrzeba zasilenia wyniknie w okresie obowiązywania umowy. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku, poz. 220 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. - Szacunkowa ilość dostaw energii elektrycznej 755000 kWh. - Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej służyć będzie do wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania ani przyrzeczenia handlowego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy energii elektrycznej w stosunku do ilości przewidywanej. - Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej - Łącznie moc umowna 906,7 kW. - Dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. - Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V grupy przyłączeniowej. - Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. - Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktur VAT na nabywcę wraz ze wskazaniem płatnika, zgodnie ze wskazaniem kolumn II i III zestawienia „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - Zamawiający przewiduje okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru energii zgodny z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158). Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy nr konta 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 z dopiskiem "Wadium do przetargu znak sprawy nr SSiRG.271.003.2017 " Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3 (powyżej), przed upływem terminu składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności ( art. 46 p.z.p.): a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 4a, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia; c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 p.z.p. ( rozdział IX pkt. 6 ppkt. a SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ważnej przez cały okres trwania umowy koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca musi posiadać aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. i z PKP Energetyka S.A. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON DYSTRYBUCJA S.A. i sieci dystrybucyjnej PKP Energetyka S.A. do obiektów Zamawiającego. Wykonawca musi dołączyć do ofert stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. i z PKP Energetyka S.A. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON DYSTRYBUCJA S.A. i sieci dystrybucyjnej PKP Energetyka S.A. do obiektów Zamawiającego 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-07-04 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
Dodano: 2024-06-03 - Świadczenie usług odbioru energii elektrycznej wytworzonej z mikroinstalacji przy ul. Szwajcarskiej we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-09 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 23 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb obiektu zarządzanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 we Wrocławiu
Dodano: 2024-03-01 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY PODGÓRZYN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa energii elektrycznej dla WARR S.A. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-18 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ W ROKU 2024
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa energii elektrycznej do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.
Dodano: 2023-04-18 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych_2023
Dodano: 2023-02-06