Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Krakowie i Jednostek Organizacyjnych Powiatu Krakowskiego

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 634 42 70 , fax. 126 335 294
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 634 42 70, fax. 126 335 294
    REGON: 35155486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Krakowie i Jednostek Organizacyjnych Powiatu Krakowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Krakowie i Jednostek Organizacyjnych Powiatu Krakowskiego w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, do punktów odbioru energii Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje w których znajdują się budynki objęte zamówieniem zawiera: 1) Wzór umowy – zał. nr 7 do SIWZ, 2) Wykaz punktów poboru energii elektrycznej – zał. nr 1 do wzoru umowy, 3) Wykaz odbiorców – zał. nr 2 do wzoru umowy, 4) Formularz cenowy – zał. nr 1a do SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej c) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) zawartą oraz obowiązującą umowę (lub promesę umowy) tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD), na podstawie której mogą prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia (w zł). 1) Do Formularza oferty należy załączyć a) wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ, w którym należy podać cenę jednostkową netto oraz wartość netto i brutto odrębnie dla każdej grupy taryfowej, b) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzorów, stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy, że posiada zawartą obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów zamawiającego – załącznik nr 4 do SIWZ, d) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1 – jeżeli dotyczy, e) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VII ust. 23 – jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi zał. nr 5 do SIWZ). Uwaga: W przypadku wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jaki i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 369), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym zamawiającego. 3. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany będzie przedstawić: 1) zawartą oraz obowiązującą umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na podstawie której wykonawca może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich wskazanych obiektów Zamawiającego. 2) umowę regulującą współpracę wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie (np. konsorcjum). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach