Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38322 Łużna, Łużna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 543 922 , fax. 183 543 039
- Data zamieszczenia: 2018-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634
38322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 183 543 922, fax. 183 543 039
REGON: 49189246900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY ŁUŻNA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiot zamówienia stanowi : ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY ŁUŻNA 3.2 Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie A : Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Gminy Łużna. Zamówienie dotyczy 61 punktów poboru energii – budynków, lokali administracyjnych, urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadanie B : Przeprowadzenie procedury zmiany dostawcy energii dla punktów, dla których proces zmiany Sprzedawcy następuje po raz kolejny (61 PPE) obejmujące przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian. Powyższy podział na zadania stanowi zestawienie powinności objętych zamówieniem i nie stanowi podziału zadania na części, co oznacza, że składający ofertę Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie wymienione zadania. 3.3 Wymagane parametry dostaw : Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.4 Wielkość zamówienia : Szacunkowa ilość dostarczanej energii w pełnym okresie zamówienia (24 miesiące) wynosi 820.000 kWh, w tym: energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 675.926 kWh energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 51.250 kWh energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 64.862 kWh energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 19.024 kWh energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 8.938 kWh Razem 820.000 kWh Natomiast ujęta w podanej wyżej ilości łącznej wielkość zużycia energii dla obiektów, dla których jest ona przeznaczana na oświetlenie uliczne, wynosi w tym okresie : całość zużycia energii w obu strefach dla taryfy C12b, całodobowo w grupie C11: 254.909 kWh co stanowi około 37,71 % wolumenu zamówienia dla tej taryfy, Podane wielkości stanowią odwzorowanie wielkości zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia, rozliczenie nastąpi według wielkości wykazanych w całości, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w przetargu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ przy założeniu, że łączny skutek wprowadzenia tych punktów nie spowoduje wzrostu wolumenu sprzedaży o ilość większą, niż 10% wielkości szacunkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tej samej stawki rozliczeniowej, która została zaoferowana w przetargu, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w przetargu. 3.5 Termin realizacji zamówienia: od 01.10.2018 do 30.09.2020 r. Dopuszcza się opóźnienie terminu rozpoczęcia realizacji, wynikające z konieczności przeprowadzenia przez wybranego Wykonawcę rozdzielenia dotychczasowych umów kompleksowych, jednak nie wpływa to na termin zakończenia realizacji zamówienia. Rozpoczęcie świadczenia dostaw będzie możliwe nie wcześniej, niż po skutecznym przeprowadzeniu procedur związanych ze zmianą dostawcy. Zakłada się, że wybrany w postępowaniu Wykonawca przystąpi niezwłocznie do czynności, mających na celu rozpoczęcie świadczenia dostaw w zakładanym w postępowaniu terminie. W przeciwnym przypadku wadium wpłacone przez wybranego Wykonawcę ulegnie zatrzymaniu, a Zamawiający zgodnie z treścią art. 94 ust. 3 PZP dokona wyboru kolejnego Wykonawcy według kolejności przydzielonych ocen punktowych, bez konieczności rozgrywania odrębnego postępowania. 3.6 Inne parametry zamówienia : Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 547 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umów, będących skutkiem niniejszego postępowania. 4.1 Stan istniejący Dla jednego punktu wchodzącego w skład grupy zakupowej i punktów poboru energii jest to pierwsza zmiana dostawcy. Dla tego punktu poboru warunki formalne dostaw energii reguluje obecnie posiadana umowa kompleksowa, zawarta z Tauron Sprzedaż sp. z o.o. Umowa ta zawarta jest na czas nie określony, a okres jej wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie dostaw dla tego punktu z opóźnieniem. Dla pozostałych punktów będzie to kolejna zmiana dostawcy, co w każdej sytuacji również zostało zaznaczone w treści Załącznika nr 1. Punkty te posiadają umowy dystrybucyjne zawarte na czas nie określony, a dniem zakończenia obecnych umów o dostawę energii jest dzień bezpośrednio poprzedzający oczekiwany przez Zamawiającego termin rozpoczęcia dostaw. Ponadto, punkty poboru energii objęte przetargiem nie posiadają umów promocyjnych ani innych, uniemożliwiających zmianę dostawcy przed planowaną datą rozpoczęcia dostaw przez wybranego Wykonawcę. 4.2 Powinności wybranego Wykonawcy Wybrany w przetargu Wykonawca na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa dokona wszelkich czynności związanych z rozwiązaniem dotychczasowych umów kompleksowych oraz zawarciem osobnych umów na dostawę i przesył energii do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Oznacza to, że wybrany Wykonawca jest zobligowany do wypełnienia i przedstawienia do podpisu wszelkich druków służących skutecznemu przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy, a więc wszelkie powinności wynikające z tej konieczności leżą po stronie Wykonawcy. 5. Dane wyjściowe Wszystkie punkty poboru energii mają nadane jednolite numery PPE. Na dzień ogłoszenia przetargu Zamawiający dysponuje kompletem obecnie posiadanych umów dystrybucyjnych oraz na dostawę energii, lecz obecnie obowiązująca umowa na dostawę energii nie wymaga wypowiedzenia. Numery PPE są podane w Załączniku nr 1. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy Zamawiający przekaże mu dane odnośnie rocznego zużycia energii dla poszczególnych punktów, jako rozszerzoną wersję edytowalną tego Załącznika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 07.09.2018 r. do godziny 10.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu koncesji na obrót energią elektryczną, zawarte w treści Załącznika nr 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 2 do SIWZ). 2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Potwierdzenie złożenia wadium. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, przy czym wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; jeśli przy realizacji zamówienia Wykonawca przewiduje korzystanie z działań podmiotów wchodzących w skład własnej grupy kapitałowej, dla których trudno jednoznacznie ustalić zakres realizowanych w ramach niniejszego zamówienia zadań, jak np. w przypadku odrębnych elektrowni działających w ramach tej grupy, Wykonawca składając listę podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej, zobowiązuje się jednocześnie w ten sposób do samodzielnego poniesienia wobec Zamawiającego wszelkich konsekwencji błędów i zaniechań w zakresie realizowanego zamówienia, analogicznie jak za błędy i zaniechania własne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na rok 2024
Dodano: 2023-12-14 - DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA POTRZEB KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W NOWYM TARGU
Dodano: 2023-03-10 - Bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Krynicy-Zdroju w 2023 roku
Dodano: 2022-12-06 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY TRZCIANA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2022-11-30 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Biecz wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury w okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.
Dodano: 2022-11-18 - dostawa ciepła
Dodano: 2022-02-08 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej w 2022 roku do obiektów należących do Gminy Lipinki
Dodano: 2021-03-30 - Sprzedaż energii elektrycznej.
Dodano: 2021-02-05 - dostawa ciepła
Dodano: 2021-02-04 - „Przesyłanie, dystrybucja oraz sprzedaż energii cieplnej na potrzeby Gminy Wolbrom”
Dodano: 2021-01-27