Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na lata 2021-2022

Gmina Rydzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-130 Rydzyna, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 388 434 , fax. 655 388 513
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rydzyna
    ul. Rynek 1
    64-130 Rydzyna, woj. wielkopolskie
    tel. 655 388 434, fax. 655 388 513
    REGON: 41105073500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rydzyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na lata 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1, 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 3.2. Zakup energii elektrycznej powinien odbyć się zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych. 3.3. Gmina Rydzyna działa na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Przedszkole w Rydzynie, 2) Szkoła Podstawowa w Rydzynie, 3) Szkoła Podstawowa w Kaczkowie, 4) Szkoła Podstawowa w Dąbczu, 5) MGOPS w Rydzynie, 6) ROK w Rydzynie. 3.4. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 3.4.1. Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1.000.000,00 kWh (w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. – 500.000,00 kWh, w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. – 500.000,00 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2. do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz składania innych oświadczeń woli, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.4.2. Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ – mieszkaniówka i pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. r. do 31.12.2022 r. wynosi: • Taryfa C12: 720.000,00 kWh (w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. – 360.000,00 kWh, w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. – 360.000,00 kWh). • Taryfa G11: 8.000,00 kWh (w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. – 4.000,00 kWh, w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. – 4.000,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2 i 7.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz składania innych oświadczeń woli, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3.5. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części. 3.6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zwiększenia ilości zakupionej energii do 20% wartości zamówienia podstawowego (dla każdej części), w sytuacji dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej do umowy lub w sytuacji zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej określonych odpowiednio w Załączniku nr 1, 2.1, 2.2 i 2.3. do SIWZ. Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp i nie wymaga aneksu do umowy. 3.7. Zamawiający wymaga, aby całość dostaw energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę, bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli: a) warunki opisane w pkt 5.2. - wystarczające jest, aby dowolny Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wykazał spełnianie tego warunku, przy czym dokument wskazany w pkt 6.3.1.1) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) warunki określone w art. 24 ust. 1 ustawy powinien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia samodzielnie; c) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach