Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic i budynków Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic i budynków Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych, w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych miasta Milanówka - Urzędu Miasta oraz obiektów jednostek organizacyjnych w roku 2018. Zakup i dostawa energii będą realizowane od dnia 01 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku. 1.2. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200), a także na warunkach określonych umową zawartą z Zamawiającym, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa Energetycznego. W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi określonych obowiązującymi przepisami, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikat w wysokości określonych Prawem Energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy lub innym obowiązującym w chwili zaistnienia przywołanej okoliczności aktem prawnym. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zasady realizacji dostawy oraz rozliczeń, określono we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykazie zużycia energii przez Urząd Miasta oraz przez jednostki organizacyjne oraz wykazie punktów oświetlenia ulicznego (stanowią odpowiednio Załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ). 1.5. Szacowane zużycie energii elektrycznej w okresie tj. od 01 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku wynosi łącznie: 3 457,42 MWh. 1.6. Zamawiający nie gwarantuje zakupu całej prognozowanej ilości energii a prognoza zużycia energii wskazana w SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania przedmiotu umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w stosunku do prognoz, w tym prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. 1.7. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego lub poszczególnych Odbiorców końcowych (jednostek organizacyjnych) żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupi od wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii wskazana w SIWZ. 1.8. Zamawiający informuje, że wszystkie punkty wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ (oświetlenie uliczne) mają zamontowane zegary astronomiczne. 1.9. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usługi dystrybucji energii elektrycznej. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Warszawie. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest posiadać zawartą generalną umowę dystrybucyjną bądź promesę z PGE Dystrybucja S.A. Oddział w Warszawie, której okres obowiązywania jest nie krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.10. Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny. Zamawiający na wniosek wyłonionego Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej, niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do dokonywania w jego imieniu czynności niezbędnych w przeprowadzaniu procesu zmiany Sprzedawcy 1.11. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo Energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, a także spełniać musi parametry techniczne i jakościowe dla częstotliwości, wartości napięcia, kształtu napięcia, zawartości wyższych harmonicznych, zachowania wartości wskaźnika migotania – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2008 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 162, poz. 1005). 1.12. Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania może dojść do zaprzestania poboru energii – likwidacji niektórych pozycji wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje także, że w okresie obwiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, mogą zostać uruchomione nowe punkty poboru energii elektrycznej. Zakup energii elektrycznej do nowych punktów (PPE) będzie się odbywał zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.13. (poniżej). Postanowienie ust. 1.15. (poniżej) będą obowiązywały bez względu na zmianę ilości punktów poboru energii w okresie związania stron przedmiotową umową. 1.13. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 10% w stosunku do prognozy) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistego zapotrzebowania na energię. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku – zmniejszenia lub zwiększenia, w stosunku do prognozowanej - ilości zakupionej energii - stosować zaoferowane w przetargu ceny energii elektrycznej czynnej. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość niż prognozowana ilość energii elektrycznej, w szczególności spowodowaną zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii elektrycznej dla poszczególnych punktów odbioru, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów poboru energii. 1.14. Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych i rozliczenia kosztów sprzedanej energii będą odbywały się w okresach ustalonych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 1.15. Rozliczenie finansowe będzie odbywało się według cen jednostkowych, na podstawie faktycznego zużycia energii. Zamawiający podkreśla, że cena jednostkowa zakupu energii elektrycznej (zawarta w formularzu ofertowym) powinna uwzględniać wszystkie elementy stosowane przez sprzedawców energii tj. cenę jednostkową za 1 kWh, opłaty dodatkowe, w tym między innymi comiesięczne stałe opłaty związane z handlową obsługą odbiorców oraz koszty bilansowania handlowego. 1.16. Miasto Milanówek posiada umocowanie do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w imieniu i na rzecz wszystkich podmiotów wymienionych w treści załącznika nr 3 do SIWZ. 1.17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 17.11.2017 roku, do godz. 10.15 wnieść wadium: w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 zł); 2. ZASADY WNOSZENIA, ZWROTU I ZATRZYMANIA WADIUM 1) Wadium może być wnoszone w: 2.1.1. Pieniądzu: a) płatne na konto: Gminy Milanówek w: Banku PKO BP b) Nr rachunku: 06 1020 1026 0000 1202 0263 4954 c) Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania. d) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 2.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.1.3. gwarancjach bankowych; 2.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 2) Do oferty należy załączyć: 2.2.1. kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na który ma być dokonany zwrot wadium lub 2.2.2. oryginał dokumentu określonego w pkt. 2.1.2 – 2.1.5 i jego kopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”; a) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać: 2.4.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.4.2. znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczy, 2.4.3. kwotę gwarancji, 2.4.4. termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, 2.4.5. zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 2.4.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 5) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a – 5 ustawy Pzp. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Pzp, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 1 do SIWZ (oświadczenie może być złożone na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE (zwanego również „JEDZ”)). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach